ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Turizmde İş Ahlakı REH411 GÜZ 2+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-İş ahlakı ve ilişkili kavramları tanımlar.
    2-Etik kuramlar ve yaklaşımları açıklar.
    3-Turizm sektöründe etik davranış yönetiminin nasıl olduğunu açıklar.
    Ön Koşul Bu dersin ön koşulu yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Gönül GÖKER
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Bölümün Öğretim Elemanları
    Kaynaklar K1. Akoğlan Kozak, M. ve Güçlü Nergiz, H. (2016). Turizmde Etik Kavramlar İlkeler ve Standartlar K2. AY, Ünal (2003), İşletmelerde Etik ve Sosyal Sorumluluk, 1. Basım, Nobel Kitabevi, Ankara. K3. ARSLAN Mahmut; İş ve Meslek Ahlâkı, Siyasal Kitabevi, Ankara, 2005 K4. Torlak Ö. ve Dalyan, F. (2012) İşletmelerde Sosyal Sorumluluk ve Etik, Anadolu Üniversitesi Yayınları: Eskişehir.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Turizm Sektöründe ahlaki değerlerin örgüt kültürü ve imajındaki önemi, istenilen ahlaki davranışların ve değerlerin geliştirilmesi programlarının nasıl uygulanabileceği, ahlaki davranışların nasıl denetlenebileceği ve ahlaki değerlerin ihlalinde izlenebilecek yolların neler olabileceğinin öğretilmesi.
    Dersin İçeriği Öğrenciler ile yüz yüze teorik eğitim. Ders içerikleri; Etik, ahlak, Meslek ahlakı, Turizmde etik ve iş ahlakı, ahlak felsefesi konularını kapsamaktadır.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster