ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Turizm bölgesi-destinasyon: Kavramsal Arkaplan Destinasyon kavramı, özellikleri ve yönetimi Destinasyonların sınıflandırılması Destinasyonları oluşturan unsurlar K1-BÖLÜM-1 K2-BÖLÜM-1
    2 Destinasyon yönetimi ne demektir? Destinasyon yönetim süreçleri Destinasyon yönetimi kapsamında karar verme K1-BÖLÜM-2
    3 Destinasyon yönetimi işlevleri I: Destinasyon planlama Destinasyon planlama ve geliştirme Planlama ve turizm planlaması Destinasyonlarda planlama K1-BÖLÜM-3 K2-BÖLÜM-2
    4 Destinasyon yönetimi işlevleri II: Örgütleme (Destinasyon Yönetim örgütleri) K1-BÖLÜM-4
    5 Destinasyon yönetimi işlevleri III: Koordinasyon (Destinasyon ortaklığı ve katılım) K1-BÖLÜM-5
    6 Destinasyon yönetimi işlevleri IV: Yürütme Destinasyon Yönetimi İşlevleri V: Kontrol K1-BÖLÜM-6-7
    7 Destinasyon Pazarlaması K1-BÖLÜM-12 K2-BÖLÜM-4
    8 Destinasyonda Ürün Geliştirme K2-BÖLÜM-5
    9 Destinasyon Rekabetçiliği Destinasyonlarda Rekabet Edebilirlik K1-BÖLÜM-9 K2-BÖLÜM-4
    10 Destinasyon markası Destinasyon markası ile ilgili temel kavramlar Destinasyon markalamasında kullanılan yöntem ve taktikler K2-BÖLÜM-8
    11 Destinasyonda toplam kalite yönetimi K1-BÖLÜM-11
    12 Destinasyonda sosyal ve entelektüel sermaye Destinasyon yönetim çerçevesi: Sürdürülebilir turizm K1-BÖLÜM-13 K1-BÖLÜM-14
    13 Destinasyonlarda tüketici davranışları K2-BÖLÜM-5
    14 Destinasyon ziyaretçi yönetimi K2-BÖLÜM-6
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster