ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkiler REH316 BAHAR 3+0 Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Turizm işletmelerinde halkla ilişkiler faaliyetlerini uygular.
    2-Turizm işletmelerinde halkla ilişkiler bölümünün organizasyon yapısını açıklar.
    3-Turizm işletmelerinde halkla ilişkiler faaliyetlerinde yazılı, sözlü, görsel ve işitsel araçları kullanır.
    4-Turizm işletmesi için halkla ilişkiler faaliyetleri planlar ve yürütür.
    Ön Koşul Bu dersin ön koşulu yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Yakup ÖZTÜRK
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Bölümün öğretim elemanları
    Kaynaklar Sabuncuoğlu, Z. (2004). İşletmelerde Halkla İlişkiler, İstanbul: Aktüel Yayınları. Çamdereli, M. (2000). Ana Çizgileriyle Halkla İlişkiler, Ankara: Çizgi Kitabevi.
    Yardımcı Kitap Yavuz, C. (2006). Halkla İlişkiler, Detay Yayıncılık: Ankara. Odabaşı, Y. (2005).Satış ve pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi, 5. Baskı, Sistem Yayıncılık: İstanbul.
    Dersin Amacı Halkla ilişkilerin ve iletişimin örgütler için ne kadar önemli olduğu diğer sektör örgütlerince fark edilmekte ve uygulanmaktadır. Ancak, turizm işletmeleri, özellikle çok büyük ve kurumsal olamayan işletmelerin henüz bu konunun ciddiyetinin farkına varamadığı açıkça görülmektedir. Turizm işletmeleri yönetici ve çalışanları ile bu alanda eğitim gören öğrencilere halkla ilişkiler ve iletişim konusunun öneminin anlatılması amaçlanmaktadır.
    Dersin İçeriği Turizm işletmelerinde hakla ilişkiler faaliyetlerinin kapsamı, halkla ilişkiler bölümünün organizasyon yapısı ve işletmedeki yeri, halkla ilişkiler faaliyetlerinde yazılı, sözlü, görsel ve işitsel araçları kullanabilme ve halkla ilişkiler faaliyetlerini planlama ve yürütme.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster