ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Halkla İlişkiler Kavramının Tanımı, Kapsamı ve Tarihsel Gelişimi K1-BÖLÜM-1
    2 Halkla İlişkilerin Uygulama Alanları K1-BÖLÜM-1
    3 Halkla İlişkilerin Gelişim Süreci K1-BÖLÜM-1
    4 Halkla İlişkiler ve İletişim, Halkla İlişkiler Mesleği K1-BÖLÜM-2
    5 Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim K1-BÖLÜM-3
    6 Halkla İlişkilerde Kullanılan Ortamlar, Araçlar ve Yöntemler K1-BÖLÜM-4
    7 Halkla İlişkiler Modelleri, Kurum İçi ve Kurum Dışı Halkla İlişkiler K1-BÖLÜM-5
    8 Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler. K1-BÖLÜM-6
    9 Halkla İlişkilerde Stratejik Uygulamalar K1-BÖLÜM-7
    10 Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkiler K2-BÖLÜM-5
    11 Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Yönetim ve Organizasyonu, Turizm İşletmelerinde Hedef Kitle K2-BÖLÜM-5
    12 Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkiler Sadece Misafir İlişkileri Değildir! Turizm İşletmelerinde Hedef Kitle K2-BÖLÜM-5
    13 Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkiler Ortam ve Araçları Turizm İşletmelerinde Kurum içi İletişim Turizm İşletmelerinde Kriz İletişimi K2-BÖLÜM-5
    14 Türkiye`de turizm işletmelerinde halkla ilişkiler uygulamalarında örnekler K2-BÖLÜM-5
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster