Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Halkla İlişkiler Kavramının Tanımı, Kapsamı ve Tarihsel Gelişimi
|
|
2
|
Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Yeri, Önemi, İlkeleri ve Örgütlenmesi
|
|
3
|
Halkla İlişkilerin İşletme İçinde ve Dışında Örgütlenmesi
|
|
4
|
Misafir İlişkileri Mi? Halkla İlişkiler Mi?
|
|
5
|
İletişim Kavramı ve İletişim Süreci
|
|
6
|
İletişim Çeşitleri
|
|
7
|
Etkin İletişim
|
|
8
|
Sözlü ve Yazılı İletişim
|
|
9
|
Sözsüz İletişim (Beden Dili)
|
|
10
|
Kurum içi iletişim
|
|
11
|
Turizm işletmelerinde halkla ilişkilerde kullanılan iletişim araçları.
|
|
12
|
Turizm işletmelerinde halkla ilişkilerde etkin sunuş tekniği.
|
|
13
|
Türkiye`de turizm işletmelerinde halkla ilişkiler uygulamalarında örnekler
|
|
14
|
Türkiye`de turizm işletmelerinde halkla ilişkiler uygulamalarında örnekler
|
|