Ön Koşul
|
Bu dersin ön koşulu yoktur.
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Dr. Öğr. Üyesi Yusuf Ziya AKBAŞ
|
Dersi Verenler
|
1-)Doktor Öğretim Üyesi Yusuf Ziya Akbaş
|
Ders Yardımcıları
|
Bölümün öğretim elemanları
|
Kaynaklar
|
K1. Rızaoğlu, B. (2004), Turizmde Tanıtma, Detay Yayıncılık, Ankara.
K2. Turizm ve Tanıtım, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum.
K3 Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme Ders Notları.
|
Yardımcı Kitap
|
YK1.Tavmergen, İ. P. ve Meriç, P.Ö. (2002), Turizmde Tanıtma ve Halkla İlişkiler. Turhan Kitabevi, Ankara.
|
Dersin Amacı
|
Bu ders kapsamında, öğrencilerin turizmde tanıtma ve satış geliştirme araçları konusundaki bilgi ve kazanımlarının arttırılması amaçlanmaktadır.
|
Dersin İçeriği
|
Tanıtma Kavramı ve İlişkili Diğer Kavramlar, Turizm Sektöründe Tanıtma Turistik Tanıtma Araştırması Turistik Tanıtma Kuralları Turizm Planlamasında Medya ile İlişkiler Turizmde Tanıtım Sürecinin Planlanması Turizmde Tanıtma Stratejileri Turizmde Tanıtma Araçları-1 Turizmde Tanıtma Araçları-2 Turizmde Tanıtma Araçları-3 Turizm Sektöründe Tutundurma Karması Elemanları Satış geliştirme tanımı, kapsamı, önemi ve satış geliştirme amaçları Satış Geliştirme Yöntemleri Satış geliştirme faaliyetlerinin planlanması
|