Ön Koşul
|
Bu dersin ön koşulu yoktur
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Araş. Gör. Dr. Sinem KUNT
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
Araş. Gör. Sema KÜÇÜKALİ UÇANKUŞ
|
Kaynaklar
|
K1. Staub, C. (2012). Turizm için İngilizce I. Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir.
K2. Erkan, M. (2018). Turizmde Mesleki İngilizce. Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayını, Erzurum.
K3. Frazier, S., McManus. C., Rey, A. (2019). Swifts Communicating in English. Press Glocal, Turkey.
K4. Oxford Advanced Learners Dictionary. (2020). İngilizce-İngilizce Sözlük. Oxford University Press, England.
K5. Yıldırım, Ö. ve Meriç, A. (2013). Turizmde İngilizce II. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir.
M1. Hussein, S. (2022). Ancient skeleton reveals amputation surgery 31,000 years ago. https://phys.org/news/2022-09-ancient-skeleton-reveals-amputation-surgery.html.
M2. Demirören News Agency. (2022). Maiden?s Tower to be opened to visitors next March. https://www.hurriyetdailynews.com/maidens-tower-to-be-opened-to-visitors-next-march-176814.
W1. Storyboardthat. (2022). Dijital öykü anlatımı. https://www.storyboardthat.com/tr
W2. Mindmapping. (2022). Zihin haritası oluşturma. https://www.mindmapping.com/.
W3. Canva. (2022). Dijital örnek tur afişi tasarımı. https://www.canva.com/tr_tr/
W4. Touropia (2018). Best Places to visit the Turkey. https://www.youtube.com/c/touropia
W5. Joyous (2022). Amazing Places to Visit in Turkey . https://www.youtube.com/channel/UCy_b-3y4ua9H5GPwIosu0OA
|
Yardımcı Kitap
|
YK1. Walker, R., Harding, K. (1997). Oxford English For Careers: Tourism 3. Oxford University Press, England.
YK2. Seymour, M. (2012). Hotel & Hospitability English. Collins.
|
Dersin Amacı
|
Turizmin temel bileşenlerini oluşturan konaklama, ulaşım, seyahat ve yiyecek-içecek sektörlerinde kullanılan mesleki terminolojiyi teorik ve dijital temelli öğretmek amaçlanmıştır.
|
Dersin İçeriği
|
Konaklama, ulaşım, seyahat ve yiyecek-içecek sektörlerinde kullanılan mesleki yabancı dil; konuşma, dinleme, yazma ve okuma aktivitelerinden oluşmaktadır.
|