ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Eğitim Psikolojisi İSL216 BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Eğitim-Psikoloji ilişkisini kurar.
    2-Öğrenme ve gelişimle ilgili temel kavramları tanımlar.
    3-Gelişimin özelliklerini anlatır.
    4-Öğrenme kuramlarını anlatır.
    5-Etkili öğrenmeyi tanımlar.
    6-Öğrenmede grup dinamiğinin kullanır.
    Ön Koşul Bu dersin ön koşulu yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Hasan Coşkun
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Bölümün öğretim elemanları.
    Kaynaklar BACANLI, Hasan. Eğitim Psikolojisi. 17. Baskı. Pegem Akademi, Ankara, 2011. SELÇUK, Ziya. Eğitim Psikolojisi. Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010. YEŞİLYAPRAK, Binnur. Eğitim Psikolojisi Gelişim-Öğrenme-Öğretim. Pegem Akademi, Ankara, 2011.
    Yardımcı Kitap BACANLI, Hasan. Eğitim Psikolojisi. 17. Baskı. Pegem Akademi, Ankara, 2011. SELÇUK, Ziya. Eğitim Psikolojisi. Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010. YEŞİLYAPRAK, Binnur. Eğitim Psikolojisi Gelişim-Öğrenme-Öğretim. Pegem Akademi, Ankara, 2011.
    Dersin Amacı Eğitim-Psikolojisi ilişkinin bilinmesi. Gelişimin özelliklerini bilerek etkili öğrenmedeki etkisinin değerlendirilmesi.
    Dersin İçeriği Eğitim-Psikoloji ilişkisi, eğitim psikolojisinin tanımı ve işlevleri, öğrenme ve gelişim ile ilgili temel kavramlar, gelişim özellikleri, öğrenme kuramları, öğrenme kuramlarının öğretim süreçlerine yansımaları, etkili öğrenme, öğrenmeyi etkileyen faktörler
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster