ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Öğretmenlik Uygulaması İSL408 BAHAR 2+6 S 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-Öğrenciler gerçek sınıf ortamında Öğretimi planlar ve uygular.
    2-Öğretim sürecini değerlendirir.
    3-Sınıf yönetimi ile ilgili becerileri uygular.
    4-Uygun öğretim yöntemi ve teknikleri kullanarak dersi planlar.
    5-Okul yönetimi ile resmi prosedürleri tanımlar.
    6-Uygun değerlendirme yöntemlerini uygular.
    7-Öğretim araç, gereç ve materyallerini kullanır.
    Ön Koşul Bu dersin ön koşulu yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Hasan Coşkun
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Bölümün öğretim elemanları.
    Kaynaklar Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Nas, Recep. İnsan Olmak Öğretmen Olmak, Isparta: Ezgi Kitabevi, 2012. Alkan, Şenol. Çocuk Gözüyle Öğretmen Olmak, Ankara: Berikan Yayınevi, 2014.
    Yardımcı Kitap Nas, Recep. İnsan Olmak Öğretmen Olmak, Isparta: Ezgi Kitabevi, 2012. Alkan, Şenol. Çocuk Gözüyle Öğretmen Olmak, Ankara: Berikan Yayınevi, 2014.
    Dersin Amacı Öğretmen adaylarına sınıf içinde (gerçek sınıf ortamında) öğretmenlik becerisi kazandırmak.
    Dersin İçeriği Haftada bir tam gün ya da iki yarım gün (minimum 12 hafta) öğretmen adaylarının bizzat sınıf içinde öğretmenlik becerisi kazanmasına ve belirli bir dersi ya da dersleri planlı bir biçimde öğretmesi , Milli Eğitim Kanun ve Yönetmeliklerinin incelenmesi ve e-okul çalışmaları.Öğretmenlik Uygulaması değerlendirilmesi ve paylaşılması).
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster