|
Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
|
1
|
Kelime İşlemci Yazılımları, Kelime İşlemci Dosya Türleri, Arayüz Bileşenleri, Belge Görünüm Türleri, Belge Oluşturma-Açma ve Kayıt İşlemleri
|
K1-Bölüm-1
|
|
2
|
Metin Girme-Seçme-Biçimlendirme ve Düzenleme İşlemleri, Metin Arama, Değiştirme ve Çevirme, Paragraf düzeni işlemleri, Belge içerisine Nesne(Resim, Şekil, Metin Kutusu, Tablo, SmartArt, Denklem ve Simge) Ekleme İşlemleri, Nesne Yerleşimi Ayarlamaları
|
K1-Bölüm-1
|
|
3
|
Belge içerisine Nesne(Resim, Şekil, Metin Kutusu, Tablo, SmartArt, Denklem ve Simge) Ekleme İşlemleri, Nesne Yerleşimi Ayarlamaları
|
K1-Bölüm-2
|
|
4
|
Belge İçerisine Dipnot Ekleme, İçindekiler Tablosu Ekleme, Kaynakça ve Şekil Tablosu Ekleme İşlemleri, Adres-Mektup Birleştirme İşlem Basamakları
|
K1-Bölüm-2
|
|
5
|
Belgeyi Önizleme ve Yazdırma Seçenekleri, Yazım Denetimi İşlemleri, Belge Otomatik Düzeltme Seçenekleri,
|
K1-Bölüm-3
|
|
6
|
Hesap Tablolama Yazılımları, Hesap Tablolama Dosya Türleri, Arayüz Bileşenleri, Kitap Görünüm Türleri, Kitap Oluşturma-Açma ve Kayıt İşlemleri, Tablo, Satır, Sütun ve Hücre Kavramları, Hücre İçerisine Veri Girme, Veri Silme, Düzenleme ve Biçimlendirme İşlemleri
|
K1-Bölüm-3
|
|
7
|
Tablo Biçimlendirme ve Hücre Stili Uygulama. Tabloya Satır, Sütun Ekleme, Tablo İçerisindeki Verileri Kullanarak Koşul ve Sınama Durumları Oluşturma.
|
K1-Bölüm-4
|
|
8
|
Tablodaki verileri kullanarak grafik türleri oluşturma, Formül Yazımı, Kullanımı, Fx Fonksiyon Ekle Örnekleri(Topla, Ortalama, Eğer, Mak, Min vs. gibi), Formüllerde Kullanılan Operatörler(+,-,*,/ vb.)
|
K1-Bölüm-4
|
|
9
|
Filtre, Sıralama ve Özet Tablo İşlemleri, Veri Doğrulama, Alt Tablo Oluşturma İşlemleri, Makro Oluşturma ve VBA ile Program Hazırlama
|
K1-Bölüm-5
|
|
10
|
Veritabanı Yazılımları Özellikleri, Veri Kavramı, Veri Tabanı Programı İle Bilgi Akışı Gerçekleştirme, Arayüz Bileşenleri, Veri Tabanı Dosyası Oluşturma - Açma Kaydetme İşlemleri
|
K1-Bölüm-5
|
|
11
|
Veri Tabanı Nesneleri (Tablolar, Formlar, Sorgular, Raporlar, Makrolar ve Modüller), Veri Tabanı Planlama Basamakları
|
K2-Bölüm-6
|
|
12
|
Tabloya ve Forma Veri Girişi, Veri Türleri(Metin, Not, Sayı, Tarih/Saat, Para Birimi, Evet/Hayır, Köprü) ve Özellikleri
|
K2-Bölüm-6
|
|
13
|
Masaüstü Yayıncılık Yazılımları Özellikleri, Yayım ve Tasarım Kavramı, Masaüstü Yayıncılık Programı Arayüz Bileşenleri, Farklı Türde Dosya Oluşturma(Bülten, Broşür, Dergi, Gazete, İlan, Web Sayfası vb.)
|
K2-Bölüm-7
|
|
14
|
Şablonlarla çalışma, Farklı Türde Dosya Kaydı, Sayfaya Nesne Ekleme(Resim,Şekil,Tablo vs.) Renk Düzenleri, Yazı Tipleri
|
K2-Bölüm-7
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
|
1
|
Adalet hukuk hizmetleri sektöründe çalışanların bilmesi gereken genel ilke ve kuralları bilir.
|
-
|
|
2
|
Türkiye Cumhuriyeti Anayasasını, Kanun ve yönetmelikleri ve Türk yargı sistemini bilir.
|
-
|
|
3
|
Büroların ihtiyacını karşılayacak dosyalama ve arşivleme çalışmalarını yürütür.
|
-
|
|
4
|
Her türlü yazışma işlemini yapar.
|
5
|
|
5
|
Adalet Bakanlığı yapısını bilir ve protokol kuralları çerçevesinde iletişim kurar.
|
5
|
|
6
|
Hukuk alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
4
|
|
7
|
Adalet-Hukuk alanına ilişkin yenilikleri takip eder, gerekli olanları öğrenir ve geliştirir.
|
-
|
|
8
|
Adalet Bakanlığı UYAP teknolojisini ve kullanımını bilir.
|
5
|
|
9
|
Adalet Hukuk hizmetleri alanına ilişkin gerekli olan sosyal sorumluluk, etik değerler, sosyal güvenlik hakları, iş güvenliği, işçi sağlığı ve çevre koruma bilgisi ve bilincine sahiptir ve bu konuda sürekli kendini geliştirir.
|
-
|
|
10
|
Adli hizmetler alanında ihtiyaçları karşılayıcı temel bilgileri kullanmalarını sağlayacak becerileri kazanır.
|
-
|
|
11
|
Hukuk metodolojisine ilişkin temel bilgilere sahip olur.
|
-
|
|
12
|
Hukuk uygulamasında karşılaşılan temel sorunların bilgisine sahip olur.
|
-
|
|
13
|
Hukukun temel kavramlarına ve hukuk metodolojisine ilişkin temel bilgilerden hareketle hukuk sorunlarını çözebilir.
|
-
|
|
14
|
Adalet-Hukuk mesleği ile ilgili tasarımları ve uygulamaları ilgililere anlatabilir ve takım çalışmasına uygun davranır.
|
-
|
|
15
|
Yaşam boyu öğrenme bilinci ve kendi kendine öğrenme becerisini kazanır..
|
-
|