ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Seminer ORM500 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Verilen bir konuda detaylı bir literatur araştırması yapabilir
    2-İlgi alanında ya da farklı bir alanda önceden tanımlanmış bir problem çözüm üretebilmek adına literatur araştırması sonuçlarını derleyebilir, sentezleyebilir, analiz edebilir ve yorumlayabilir
    3-Literatür araştırması sonucunda elde edilen bulgulara bağlı olarak detaylı bir rapor hazırlayabilir ve bulguları bir dinleyici topluluğu önünde güvenle sunabilir
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)1412168
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 10020120
    Toplam İş Yükü(Saat)   188
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6,27 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak
    2 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak
    3 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    4 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    5 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    6 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    7 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    8 Yapılan gelişmelerin izlenmesi
    9 İlgilenilen porblemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak
    10 İlgilenilen porblemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak
    11 Çalışılan onu hakkında rapor yazımı
    12 Çalışılan onu hakkında rapor yazımı
    13 Çalışılan onu hakkında rapor yazımı
    14 Raporun tamamlanması ve bir dinleyici bir kitle önünde sunulması
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Her öğrencinin bağlı olduğu öğretim üyesi
    Dersi Verenler

    1-)Doktor Öğretim Üyesi Bora İmal

    2-)Doktor Öğretim Üyesi Hasan Emre Ünal

    3-)Profesör Dr. Muhammed Nuri Öner

    4-)Profesör Dr. Ceyhun Göl

    5-)Doçent Dr. Yalçın Kondur

    6-)Doçent Semih Kuter

    7-)Doktor Öğretim Üyesi Funda Oskay

    8-)Profesör Dr. İlker Ercanlı

    9-)Profesör Dr. Sedat Keleş

    10-)Doçent Dr. Ender Buğday

    11-)Doktor Öğretim Üyesi Ebru Gül

    12-)Doktor Öğretim Üyesi Figen Çakır

    13-)Doktor Öğretim Üyesi Gamze Tuttu

    14-)Doktor Öğretim Üyesi Semih Ediş

    15-)Doçent Dr. Üstüner Birben

    16-)Doçent Dr. Meriç Çakır

    17-)Profesör Dr. Alkan Günlü

    18-)Doçent Dr. Muammer Şenyurt

    19-)Doktor Öğretim Üyesi Seval Sünal Kavaklıgil

    20-)Doçent Dr. Serhat Ursavaş

    21-)Doktor Öğretim Üyesi Sinan Bulut

    22-)Doktor Öğretim Üyesi Seda Erkan Buğday

    Ders Yardımcıları Her öğrencinin bağlı olduğu öğretim üyesi
    Kaynaklar 1. Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makaleler.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Seminerin amacı; öğrencileri verilen veya seçilen bir konuda literature araştırması yapabilecek şekilde yönlendirmek, onlara literature araştırmasıyla derlenen bilgileri sentezleyebilmek, literature ışığında edinilen bulguları analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve tartışabilme olanağı sunmaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster