ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Seminer FİZ500 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Seçilen bir konuda detaylı literatür araştırması yapar.
    2-Alanında önceden tanımlanmış bir probleme çözüm üretebilmek için literatür araştırması sonuçlarını analiz eder.
    3-Literatür araştırması sonucunda elde edilen bulgulara bağlı olarak detaylı bir rapor hazırlar ve bulguları bir dinleyici topluluğu önünde sunar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)1410140
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 10014040
    Toplam İş Yükü(Saat)   180
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak
    2 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak
    3 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    4 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    5 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    6 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    7 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
    8 Ara Sınav
    9 Yapılan gelişmelerin izlenmesi
    10 İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak
    11 İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak
    12 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı
    13 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı
    14 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı
    15 Raporun tamamlanması ve dinleyici bir kitle önünde sunulması
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Koordinatör Prof. Dr. Ali YİĞİT
    Dersi Verenler

    1-)Profesör Dr Ali Yiğit

    2-)Doçent Dr Sebahaddin Alptekin

    3-)Profesör Dr Hamit Alyar

    4-)Doçent Dr İlyas İnci

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar -
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı -
    Dersin İçeriği Yüksek lisans öğrencilerinin, tez konuları ya da danışmanları ile birlikte belirledikleri bir konu ile ilgili güncel ve eğitim öğretim sürecine katkı sağlayacak bir çalışmayı, bilimsel araştırma yöntemlerine uygun olacak şekilde hazırlayarak, topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmektir.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Lisans bilgilerini lisansüstü aşamasında verimli bir biçimde kullanabilme. -
    2 Çalışma alanı ile ilgili literatür taraması yapabilme. 5
    3 Literatürde yer alan kaynakları okuma, anlama ve yorumlama yeterliliğine sahip olma. 5
    4 Fizik bilgisini, alanıyla ilgili çalışmalarda karşılaşacağı problemlere uygulayabilme. 2
    5 Çalışma alanı ile ilgili deneysel sistemleri kullanabilme ve gerektiğinde tasarlayabilme. -
    6 Disiplin içi ve disiplinler arası çalışma yapabilme. 2
    7 Çalışma alanı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanabilme ve gerektiğinde program yazılımı yapabilme. -
    8 Çalışmasıyla ilgili makale yazabilme ve bilimsel toplantılarda sunabilme. 2
    9 Uluslararası bilim insanları ile iletişim kurarak fikir alış-verişi yapabilecek düzeyde yabancı dil bilme. -
    10 Mesleki ve bilimsel etik bilincine sahip olma. -
    11 Bireysel çalışma yeteneğine sahip olma, gerektiğinde inisiyatif alabilme. 4
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster