ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Tez FİZ800 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 24
    Öğrenme Çıktıları
    1-Aradığı bilgiye ulaşıp uzmanlık düzeyinde değerlendirir.
    2-Araştırma ve geliştirme içerikli çalışmalarda deneysel ve teorik yöntemleri kullanır.
    3-Tez çalışması sırasında verilerin toplanması, değerlendirilmesi ve yayınlanması aşamasında bilimsel etik değerleri gözetir.
    4-Alanında güncel gelişmeleri takip eder.
    5-Öğrendiği bilgileri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sunabilir.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)1435490
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 1001230230
    Toplam İş Yükü(Saat)   720
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     24 ---- (24)
    Dersin AKTS Kredisi   24
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    2 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    3 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    4 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    5 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    6 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    7 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    8 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    9 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    10 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    11 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    12 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    13 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    14 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Ali YİĞİT
    Dersi Verenler

    1-)Profesör Dr. Ali Yiğit

    2-)Profesör Dr. Sebahaddin Alptekin

    3-)Profesör Dr. Halit Altuntaş

    4-)Profesör Dr. Hamit Alyar

    5-)Profesör Dr. Çiğdem Yüksektepe Ataol

    6-)Profesör Dr. İlyas İnci

    Ders Yardımcıları Öğrencinin danışmanı olan öğretim üyesi
    Kaynaklar Konu ile ilgili kitaplar ve makaleler
    Yardımcı Kitap Çalışılan konu ile ilgili bilgileri içeren kitaplar
    Dersin Amacı Öğrenciye çalıştığı bilimsel alanla ilgili belirli bir problemi tanımlamayı ve çözümü için gerekli bilgiye ulaşabilmeyi, bilgiyi yorumlayarak kullanabilmeyi öğretmek. Günümüz teknolojisine uygun uygulamalar yapabilmeyi sağlamaktır.
    Dersin İçeriği Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Lisans bilgilerini lisansüstü aşamasında verimli bir biçimde kullanabilme. 4
    2 Çalışma alanı ile ilgili literatür taraması yapabilme. 3
    3 Literatürde yer alan kaynakları okuma, anlama ve yorumlama yeterliliğine sahip olma. 3
    4 Fizik bilgisini, alanıyla ilgili çalışmalarda karşılaşacağı problemlere uygulayabilme. -
    5 Çalışma alanı ile ilgili deneysel sistemleri kullanabilme ve gerektiğinde tasarlayabilme. -
    6 Disiplin içi ve disiplinler arası çalışma yapabilme. -
    7 Çalışma alanı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanabilme ve gerektiğinde program yazılımı yapabilme. -
    8 Çalışmasıyla ilgili makale yazabilme ve bilimsel toplantılarda sunabilme. 5
    9 Uluslararası bilim insanları ile iletişim kurarak fikir alış-verişi yapabilecek düzeyde yabancı dil bilme. -
    10 Mesleki ve bilimsel etik bilincine sahip olma. 4
    11 Bireysel çalışma yeteneğine sahip olma, gerektiğinde inisiyatif alabilme. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster