ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Lecture on Specialized Field MATH700 GÜZ-BAHAR 8+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1- Olası tez konularını oluşturur.
    2-Tez konusunu belirler.
    3-Tez konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar.
    4- Topladığı verileri araştırma amaçları doğrultusunda düzenler ve analiz eder.
    5-Araştırmayı rapor haline getirir.
    6-Araştırma raporunu savunur.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)148112
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14570
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 10011010
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   192
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6,4 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    2 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    3 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    4 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    5 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    6 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    7 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    8 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    9 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    10 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    11 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    12 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    13 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    14 Tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
    Ön Koşul -
    Ders Dili İngilizce
    Dersin Sorumlusu İlgili öğretim üyesi
    Dersi Verenler

    1-)Doktor Öğretim Üyesi Celalettin Kaya

    2-)Profesör Dr. Faruk Polat

    3-)Profesör Dr. Faruk Karaaslan

    4-)Doktor Öğretim Üyesi Gül Uğur Kaymanlı

    5-)Doktor Öğretim Üyesi Şerifenur Cebesoy Erdal

    6-)Doçent Dr. Mustafa Aslantaş

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar 1) Türkiye Bilimler Akademisi. Bilimsel Araştırmada Etik ve Sorunları. Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi, 2002. 2) Day, A. Robert, (2003), Bilimsel Makale Nasıl Yazılır, Nasıl Yayımlanır. Gülay Aşkar Altay (çev.), 8.Basım, Ankara: TÜBİTAK Yayınları, . 3) Çankırı Karatekin Üniversitesi Üniversitesi, FBE, Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu, http://fbe.karatekin.edu.tr/tez-yazim-kilavuzu-5420-sayfasi.karatekin.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilerin tez sürecini yönetmek ve yönlendirmektir.
    Dersin İçeriği Öğrenciler ilgilendikleri konuları belirler, bununla ilgili alanyazın taraması yapar, araştırma sürecini planlar, veri toplar, analiz eder, yorumlar, sonuçlar çıkarır, bulguları düzenler ve rapor haline getirir.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Matematik alanında edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. 3
    2 Matematik alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgiyi kullanır. 4
    3 Matematik alanında edindiği bilgileri diğer alanlarla ilişkilendirerek disiplinler arası çalışmalar gerçekleştirir. -
    4 Matematik alanında karşılaştığı problemleri edindiği araştırma yöntemlerini kullanarak çözümler. 3
    5 Matematik alanında uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. 3
    6 Uygulamalarda karşılaşabileceği sorunların çözümü için farklı yaklaşımlar geliştirir ve sorumluluk alarak çözüm üretir. -
    7 Edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öğrenme sürecine yön verir. -
    8 Matematik alanındaki güncel araştırmaları ve kendi çalışmalarını alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır. 3
    9 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyi`nde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar. -
    10 Matematik alanı ile ilgili bilgisayar yazılımı ve bilişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. -
    11 Matematik alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözetir ve denetler. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster