Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
2
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
3
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
4
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
5
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
6
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
7
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
8
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
9
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
10
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
11
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
12
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
13
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
14
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar
|
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
İngilizce
|
Dersin Sorumlusu
|
İlgili Öğretim Üyesi
|
Dersi Verenler
|
1-)Doktor Öğretim Üyesi Celalettin Kaya 2-)Profesör Dr. Faruk Polat 3-)Profesör Dr. Faruk Karaaslan 4-)Doktor Öğretim Üyesi Şerifenur Cebesoy Erdal 5-)Doçent Dr. Mustafa Aslantaş
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
1) Türkiye Bilimler Akademisi. Bilimsel Araştırmada Etik ve Sorunları. Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi, 2002.
2) Day, A. Robert, (2003), Bilimsel Makale Nasıl Yazılır, Nasıl Yayımlanır. Gülay Aşkar Altay (çev.), 8.Basım, Ankara: TÜBİTAK Yayınları, .
3) Çankırı Karatekin Üniversitesi Üniversitesi, FBE, Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu, http://fbe.karatekin.edu.tr/tez-yazim-kilavuzu-5420-sayfasi.karatekin.
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
Dersin Amacı
|
Öğrencilerin tez sürecini yönetmek ve yönlendirmek.
|
Dersin İçeriği
|
Öğrencinin tez konusunun seçimi ve tartışılması, bu tez konusunun araştırılması ve bulgularının yorumlanması, düzenlenerek rapor haline getirilmesi.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Matematik alanında edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir.
|
3
|
2
|
Matematik alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgiyi kullanır.
|
-
|
3
|
Matematik alanında edindiği bilgileri diğer alanlarla ilişkilendirerek disiplinler arası çalışmalar gerçekleştirir.
|
-
|
4
|
Matematik alanında karşılaştığı problemleri edindiği araştırma yöntemlerini kullanarak çözümler.
|
-
|
5
|
Matematik alanında uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür.
|
3
|
6
|
Uygulamalarda karşılaşabileceği sorunların çözümü için farklı yaklaşımlar geliştirir ve sorumluluk alarak çözüm üretir.
|
3
|
7
|
Edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öğrenme sürecine yön verir.
|
-
|
8
|
Matematik alanındaki güncel araştırmaları ve kendi çalışmalarını alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır.
|
3
|
9
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyi`nde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar.
|
-
|
10
|
Matematik alanı ile ilgili bilgisayar yazılımı ve bilişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır.
|
-
|
11
|
Matematik alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözetir ve denetler.
|
-
|