ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Seminer YBN500 GÜZ-BAHAR 0+0 Fak./ Üni. Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bir araştırma konusunu literatürden tarar.
    2-Araştırma konusu ile ilgili bilgileri derler.
    3-Araştırma konusu ile ilgili sunum yapar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)000
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 1001214168
    Toplam İş Yükü(Saat)   168
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     5,6 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Seminer konusnun belirlenmesi
    2 Seminer konusu literatür tarama
    3 Seminer konusu literatür tarama
    4 Seminer konusu literatür tarama
    5 Seminer konusu araştırmaları
    6 Seminer konusu araştırmaları
    7 Seminer konusu araştırmaları
    8 Seminer konusu araştırmaları
    9 Seminer konusu araştırmaları
    10 Seminer yazımı
    11 Seminer yazımı
    12 Seminer yazımı
    13 Seminer yazımı
    14 Seminer sunumu
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Bütün Öğretim Üyeleri
    Dersi Verenler

    1-)Doçent Dr. Ali Uğur Özcan

    2-)Profesör Dr. Tamer Keçeli

    3-)Doçent Dr. Tarkan Yorulmaz

    4-)Profesör Dr. Özcan Özkan

    5-)Doçent Dr. Okan Ürker

    6-)Doçent Dr. Emin Bozkurt

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar -
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Lisans Üstü Dersleri tatamlamış bir öğrencinin bir araştırma konusunu literatürden tarama, derleme ve o konuda çalışmalar yapıp sunabilmesini sağlamak
    Dersin İçeriği Herhangi bir araştırma konusu hakkında sunum yaparak bilgi vermek
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Yaban hayatına yönelik sorunları tanımlayabilme, küresel, toplumsal ve ekosistem koşullarına alternatif çözümler üretebilme becerisi kazanır. 3
    2 Yaban hayatının korunması, geliştirilmesi ve sunduğu ürün ve hizmetlerden yararlanma arasında denge kurma becerisine sahip olur 3
    3 Yaban Hayatı alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmasını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilir. 4
    4 Akademik kariyerinde kendini başarılı kılacak bilgi ve becerileri kazanır. 3
    5 Ekip çalışması yapabilme, bağımsız davranma, inisiyatif kullanma, analitik düşünme ve etkin iletişim becerisine sahip olur. -
    6 Bir problemi, bağımsız olarak tanımlayabilme, çözüm yöntemleri önerebilme, bunları uygulayabilme ve sonuçlarını değerlendirebilme becerisini kazanır. -
    7 Yaban Hayatı alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilir ve elde edilen sonuçları kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilir. -
    8 Yaban Hayatı ile ilgili Ulusal ve Uluslararası güncel sorunları değerlendirme becerisi kazanır. -
    9 Yaban Hayatı alanının gerektirdiği güncel bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanarak bilimsel kaynaklara ulaşabilir. -
    10 Yaban Hayatı alanında gerekli teknikleri ve cihazları kullanarak alanındaki bilgileri aktarabilir. 2
    11 Programın eğitim dilinde ileri düzeyde yazılı ve sözlü iletişim kurabilir. 5
    12 Sürdürülebilir Yaban hayatı yönetim ve planları ile ilgili metodoloji geliştirme bilgisi edinir. -
    13 Mesleki alanla ilgili her faaliyette ahlaki ve profesyonelce davranır. 2
    14 Yaban Hayatını ve doğal kaynakları korumayı ve bu konularda toplumu bilgilendirme ve uyarma bilinci ve becerisi kazanır. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster