ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    İleri C++ Programlama EBM503 GÜZ-BAHAR 3+0 S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Problem çözümlerini nesneye yönelik olarak ifade edebilmek için gerekli temel yapıları tanımlar.
    2-Nesneye yönelik çözümleri bir standarda göre gösterir.
    3-Bir soruna en etkili nesne yönelimli çözümü seçer.
    4-Tasarım örüntülerinin temel kavramlarını uygular.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğretim Üyesi Selim BUYRUKOĞLU
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1- Eckel, B. (2000). Thinking In C++ . (2nd ed.). Prentice-Hall. K2- Bruegge, B., & Dutoit, A. H. (2010). Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns and Java. (3rd ed.). Prentice Hall.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Nesne Tabanlı Programlama kavramlarını anlamak. - Sınıf geliştirmek ve nesneye yönelik programlar yazmak için C ++ kullanımı. - Nesne yönelimli programlar yazmak için mevcut sınıfları ve şablonları yeniden kullanmak.
    Dersin İçeriği Neden Nesne Teknolojisi?, Sınıf ve Nesne, Üyelere Erişimi Kontrol Etme, Operatör Aşırı Yüklemesi, MİRAS, Üyeleri Yeniden Tanımlama (İsim Gizleme) , Giriş kontrolü, Birleşik Modelleme Dili (UML), Şablonlar, Nesne Tasarımı
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster