Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
R ve SPSS menüleri, veri işlemleri, tanımlayıcı istatistikler, frekanslar
|
K1, Bölüm 1
|
2
|
Split half, select case, recode, compute variable komutlarının tanıtımı
|
K1, Bölüm 2
|
3
|
Grafikler ve kayıp veri analizi
|
K1, Bölüm 3
|
4
|
Parametrik normallik testleri
|
K1, Bölüm 4
|
5
|
Parametrik olmayan normallik testler
|
K1, Bölüm 5
|
6
|
Parametrik iki bağımsız grup testleri
|
K1, Bölüm 6
|
7
|
Parametrik olmayan iki bağımsız grup testleri
|
K1, Bölüm 7
|
8
|
Parametrik-parametrik olmayan bağımlı grup testleri
|
K1, Bölüm 8
|
9
|
Basit Doğrusal Regresyon Analizi
|
K1, Bölüm 9
|
10
|
Korelasyon Analizi
|
K1, Bölüm 10
|
11
|
Dogrusal olmayan regresyon
|
K1, Bölüm 11
|
12
|
Çoklu Doğrusal Regresyon analizi
|
K1, Bölüm 12
|
13
|
Güvenilirlik analizi
|
K1, Bölüm 13
|
14
|
Faktör analizi
|
K1, Bölüm 14
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Edinilen uzmanlık düzeyindeki bilgi ve beceriler eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öğrenme sürecini yönlendirir.
|
-
|
2
|
Lisans düzeyinde öğrenilen bilgi düzeyini geliştirir ve istatistik metotları kullanarak analiz eder ve yorumlar.
|
3
|
3
|
Alan ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen sonuçlar kalite süreçlerini kapsamında değerlendirir.
|
2
|
4
|
Özümsenen bilgi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinler arası çalışmalarda kullanır.
|
-
|
5
|
Kuramsal ve uygulamalı bilgiler, edinilen uzmanlık düzeyinde kullanır.
|
-
|
6
|
Toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri göz önünde bulundurarak, alanla ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında denetler ve bu değerleri öğretir.
|
-
|
7
|
Bilişim ve iletişim teknolojileri, alanın gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte ileri düzeyde kullanır.
|
3
|
8
|
Alanı ile ilgili karşılaşılan ve kestirilemeyen karmaşık problemlerin çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar bulur ve sorumluluk alarak çözüm üretir.
|
-
|
9
|
Alanındaki güncel gelişmeler ve kendi çalışmaları, nicel ve nitel verilerle destekleyerek, alanındaki ve alan dışındaki gruplara sistemli biçimde yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır.
|
-
|
10
|
Alanla ilgili problemlerin çözümünü gerektiren ortamlarda sorumluluk alır ve yön gösterir.
|
2
|
11
|
Edinilen uzmanlık düzeyindeki bilgi ve beceriler eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öğrenme sürecini yönlendirir.
|
-
|