ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Seminer KİM600 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Seçilen bir konuda detaylı kaynak araştırması yapar
    2-Seçilen alanda kaynak araştırması sonuçlarını analiz eder
    3-Elde edilen bulgulara dayalı olarak detaylı bir rapor hazırlar
    4-Hazırlanan raporu sunar
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)000
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 1001214168
    Toplam İş Yükü(Saat)   168
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     5,6 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak 1
    2 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak 2
    3 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak 3
    4 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak 1
    5 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak 2
    6 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak 3
    7 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak 4
    8 Yapılan gelişmelerin izlenmesi
    9 İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak 1
    10 İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak 2
    11 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı 1
    12 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı 2
    13 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı 3
    14 Raporun tamamlanması ve bir dinleyici kitle önünde sunulması
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Her öğrencinin danışman öğretim üyesi
    Dersi Verenler

    1-)Doçent Dr. Ruken Esra Demirdöğen

    2-)10267 10267 10267

    3-)Profesör Dr. Tünay Kontaş Aşkar

    4-)Profesör Dr. Şevki Adem

    5-)Doçent Dr. Melike Bilgi Kamaç

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Seçilen konu ile ilgili makaleler ve kitaplar
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencinin Doktora tezinde çalışmayı düşündüğü bilimsel konu/araştırmanın literatür taraması ve görsel sunum halinde savunulmasıdır
    Dersin İçeriği Son dönemlerdeki güncel konuların araştırılması ve Doktora tezinde yapacağı çalışmanın temellerinin dersi alan diğer arkadaşlarına ve seminere katılan öğretim üyelerine anlatılmasıdır
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Doktora yeterliklerine dayalı olarak alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirmek, derinleştirmek ve bilime yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşmak -
    2 Kimya alanı ile ilgili disiplinlerarasındaki etkileşimi kavramak; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşmak -
    3 Kimya alanındaki yeni bilimsel bilgilere ulaşabilmek ve alanıyla ilgili araştırma yöntemlerinde üst düzeyde beceri kazanabilmek 3
    4 Kimya alanında yeni bir bilimsel yöntem geliştirebilmek ya da bilinen bir yöntemi farklı bir probleme uygulayabilmek -
    5 Özgün bir konuyu araştırabilmek, kavrayabilmek, tasarlayabilmek, uyarlayabilmek ve uygulayabilmek 2
    6 Yeni ve karmaşık fikirlerin sorgulamak, sentezlemek ve değerlendirmesini yapabilmek -
    7 Özgün çalışmaları hakemli dergilerde yayınlamak -
    8 Yaratıcı ve sorgulayıcı düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak, alanı ile ilgili ve disiplinlerarası özgün fikir ve yöntemler geliştirebilmek -
    9 Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini etkili bir şekilde sunabilmek 5
    10 En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilmek ve tartışabilmek -
    11 Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik ilerlemeleri tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunmak -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster