ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Medya, iletişim, toplum ve kültür ilişkisi K1, Bölüm1, Bölüm 2, Bölüm 3 K2, Bölüm 1 YK1, Bölüm 1, Bölüm 2
    2 Çocuklarda medya kullanımına ilişkin istatistikler K1, Bölüm1, Bölüm 2, Bölüm 3 K2, Bölüm 1 YK1, Bölüm 1, Bölüm 2
    3 Medyanın çocuklar üzerindeki olumlu ve olumsuz etkileri K1, Bölüm1, Bölüm 2, Bölüm 3 K2, Bölüm 2 YK1, Bölüm 2, Bölüm 3
    4 Çocuklar ve radyo-televizyon K1, Bölüm1, Bölüm 2, Bölüm 3 K2, Bölüm 3 YK1, Bölüm 2, Bölüm 3
    5 Çocuklar ve bilgisayar K1, Bölüm 1, Bölüm 2, Bölüm 3 K2, Bölüm 3 YK1, Bölüm 3, Bölüm 4
    6 Çocuklar ve güvenli internet kullanımı K1, Bölüm 1, Bölüm 2, Bölüm 3 K2, Bölüm 4 YK1, Bölüm 5, Bölüm 6
    7 Çocuklar ve bilgisayar oyunları K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5 K2, Bölüm 4 YK1, Bölüm 5, Bölüm 6
    8 Çocuklar ve sosyal medya kullanımı K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5 K2, Bölüm 4 YK1, Bölüm 5, Bölüm 6
    9 Medya okuryazarlığı K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5 K2, Bölüm 5 YK1, Bölüm 7, Bölüm 8
    10 Çocuklar ve gazete-dergi okuma ve okuma kültürü oluşturma K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5 K2, Bölüm 5 YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
    11 Anne-babaların ve eğitimcilerin sorumlulukları K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5 K2, Bölüm 5 YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
    12 Çocuklara, anne-babalara ve eğitimcilere öneriler K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5 K2, Bölüm 6 YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
    13 Çocuk ve medya stratejisi ve uygulamalar K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5 K2, Bölüm 6 YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
    14 Çocuk ve medya ile ilgili yapılan araştırmaların incelenmesi ve tartışılması K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5 K2, Bölüm 6 YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster