Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çocuk odağında erken çocukluk eğitimi
|
K1, Bölüm 1, Sayfa 4-18
|
2
|
Eğitimde kalite kavramı ve kalitenin boyutları
|
K1, Bölüm 1, Sayfa 19-22
|
3
|
Erken çocukluk eğitim kurumlarına yönelik kalite perspektifleri
|
K1, Bölüm 1, Sayfa 22-25
|
4
|
Kültür ve kalite ilişkisi
|
K1, Bölüm 6, 172-202
|
5
|
Program
|
K1, Bölüm 10, Sayfa 310-337
|
6
|
Gelişimsel olarak uygunluk yaklaşımı
|
K1, Bölüm 3, Sayfa 72-95
|
7
|
Aile ve kalite süreçleri
|
K1, Bölüm 7, Sayfa, 204-231
|
8
|
Kalitenin değerlendirilmesi
|
K1, Bölüm 11, Sayfa 348
|
9
|
Öğretmen yeterlikleri
|
K1, Bölüm 16, Sayfa 510-527
|
10
|
MEB Kurum Standartları Modülü
|
K3. Link
|
11
|
Kalite ölçme araçlarından örnekler-1
|
K2. Sayfa 1-104
|
12
|
Kalite ölçme araçlarından örnekler-2
|
K4. Link
|
13
|
Kalite araştırmalarının incelenmesi
|
K6. Öğretim Üyesinin Ders Notları
|
14
|
Uluslararası kuruluşların erken çocukluk eğitiminde kalite raporlarının incelenmesi
|
K5. Link
|