Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Erken okuryazarlığa ilişkin temel kavramlar ve teoriler
|
K1, Bölüm 2, Sayfa 25-46
|
2
|
Gelişen okuryazarlık yaklaşımı
|
K1, Bölüm 2, Sayfa 28
|
3
|
Sözel dil ve okuma deneyimleri
|
K1, Bölüm 3, Sayfa 51-63; Bölüm 4, Sayfa 67-87
|
4
|
Yazı farkındalığı ve yazma deneyimleri
|
K1, Bölüm 5, Sayfa 91-108
|
5
|
Sınıfta erken okuryazarlık çevresi
|
K1, Bölüm 8, Sayfa 155-166
|
6
|
Kitap türleri
|
K1, Bölüm 6, Sayfa 113-133
|
7
|
Erken okuryazarlık becerilerinin değerlendirilmesi
|
K2, Bölüm 15, Sayfa 337-360
K3, Bölüm 10, Sayfa 198-208
|
8
|
Erken Okuryazarlık becerilerinin desteklenmesi
|
K2, Bölüm 16, Sayfa 361- 383
|
9
|
Erken Okuryazarlık Müdahale Programları
|
K2, Bölüm 17, Sayfa 383-405
|
10
|
Erken okuryazarlık araştırmaları
|
K1, Bölüm 13, Sayfa 273-285
K2, Bölüm 18, Sayfa 409--431
|
11
|
Erken okuryazarlık becerilerinin oyunla desteklenmesi
|
K2, Bölüm 11, Sayfa 233-251
|
12
|
Teknoloji ve Erken Okuryazarlık
|
K1, Bölüm 7, Sayfa 139-152
K2, Bölüm 12, Sayfa 257-287
|
13
|
Erken Okuryazarlık Etkinlikleri
|
K2, Bölüm 19, Sayfa 439-461
|
14
|
Erken Okuryazarlık Stratejileri
|
K4, Sayfa 3-219
|