ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Erken Çocukluk Döneminde Kapsayıcı Eğitim ÇG523 GÜZ-BAHAR 3+0 S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Kapsayıcı eğitimin içeriğini ve önemini açıklar.
    2-Kapsayıcı eğitimin hukuki dayanaklarını, ulusal ve uluslararası mevzuat inceler.
    3-Kapsayıcı eğitimin gerektirdiği öğretmen rollerini açıklar.
    4-Sınıflardaki kültürel çeşitliliğe ve bireysel farklılıklara uygun eğitim ortamı düzenler.
    Ön Koşul Ön koşul dersi yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Nazan Kaytez
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Müge Ayan Ceyhan, Kapsayıcı Eğitim: Okul pratikleri, öğretmen ihtiyaçları, 2016, ERG.
    Yardımcı Kitap YK1. Kapsayıcı Eğitim için Öğretmen Kılavuzu. Herkes için Eğitim projesi.
    Dersin Amacı Bu ders öğrencilere çeşitlilikleri keşfetmek, kabul etmek, benimsemek ve yönetmek için somut yöntemler sunmayı amaçlamaktadır. Bu derste ayrıca, eğitime erişim, eğitim kalitesi (insan hakları değerleri ve ilkelerine dayalı) ve eğitimin verildiği ortamı kapsayan bütünsel bir yaklaşım ortaya çıkarmak ve uygulamak için bir çerçeve sunmak amaçlanmaktadır.
    Dersin İçeriği Bu derste, kapsayıcı eğitim ile ilgili yasal düzenlemeler ve uygulamalar, kapsayıcı eğitim ile ilgili nitelikli eğitim programları, uygulama stratejileri ve kaynakları, dünya`da ve Türkiye`de kapsayıcı eğitim uygulamaları, kapsayıcı eğitimde dezavantajlı gruplar, kapsayıcı eğitim eylem planı hazırlama ve öğretmen eğitimi için kapsayıcı eğitimin temel bileşenleri konusunda bilgi verilecektir
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster