Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcı eğitimle ilgili temel kavramlar
|
K1, Bölüm 1
|
2
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcılığın içeriği, özel eğitimle benzer ve farklı yanları
|
K1, Bölüm 1
|
3
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcı eğitimin tarihi, psikolojik, toplumsal ve felsefi temelleri
|
K1, Bölüm 1
|
4
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcı eğitimle ilgili ulusal ve uluslararası mevzuat
|
K1, Bölüm 1
|
5
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcı eğitimin, eğitim programı tasarımlarına ve uygulamalarına yansımaları
|
K1, Bölüm 1
|
6
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcı ölçme ve değerlendirme yaklaşımları
|
K1, Bölüm 1
|
7
|
Erken çocukluk döneminde çeşitlilik ve farklılaştırılmış öğretim, kapsayıcı eğitim ve mülteci çocukların eğitimi
|
YK1, Bölüm 1
|
8
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcı eğitim yaklaşımları
|
YK1, Bölüm 1
|
9
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcı eğitimde dezavantajlı gruplar
|
YK1, Bölüm 1
|
10
|
Erken çocukluk döneminde kapsayıcı eğitim eylem planı hazırlama
|
YK1, Bölüm 1
|
11
|
Dünya`da ve Türkiye`de erken çocukluk döneminde kapsayıcı eğitim uygulamaları: iyi örnekler
|
YK1, Bölüm 1
|
12
|
Öğretmen eğitimi için erken çocukluk dönemi kapsayıcı eğitimin temel bileşenleri
|
YK1, Bölüm 1
|
13
|
Sunumlar
|
YK1, Bölüm 1
|
14
|
Genel Değerlendirme
|
YK1, Bölüm 1
|