|
Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
|
1
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
2
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
3
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
4
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
5
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
6
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
7
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
8
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
9
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
10
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
11
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
12
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
13
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
14
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
|
Ön Koşul
|
-
|
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
|
Dersin Sorumlusu
|
Dr. Pınar ÇİÇEKOĞLU
|
|
Dersi Verenler
|
1-)Profesör Dr. İlknur Göl 2-)Doktor Öğretim Üyesi Seher Gönen Şentürk 3-)Profesör Dr. Satı Dil
|
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
|
Kaynaklar
|
Tez konusu ile ilgili tüm kitap, makale, bildiri, tebliğ, tez, araştırma raporları vb yayınlar.
|
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
|
Dersin Amacı
|
Yüksek lisans programlarında tüm teorik ve uygulamalı dersleri tamamlayan öğrenciler tez aşamasına geçmeye hak kazanırlar. Bu ders tez konusunun danışman öğretim üyesi ile belirlendikten sonra her aşamasının düzenli ve planlı bir şekilde yürütülmesini amaçlamaktadır.
|
|
Dersin İçeriği
|
Danışman öğretim üyesi ile, tez konusunun belirlenmesi, tez içeriğinin oluşturulması, tez yazım aşamalarının düzenli gözden geçirilmesi, tezin hipotezinin oluşturulması.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
|
1
|
Birey, aile ve topluma kuramsal, kanıta dayalı ve uygulamalı bilgileri kullanarak psikiyatrik hemşirelik bakımını verir, verdiği bakımın etkisini değerlendirir ve kaydeder
|
-
|
|
2
|
Ruhsal bozukluğu olan bireylerin tedavisi, bakımı ve rehabilitasyonuna yönelik güncel bilgi, kavram ve ilkeleri geliştirir
|
4
|
|
3
|
Bireyi biyolojik, psikolojik, sosyal, kültürel ve manevi yönleri ile bir bütün olarak değerlendirir
|
3
|
|
4
|
Psikiyatri hemşireliğine özgü bilgi ve becerilerini ruh sağlığı ekibi ve diğer disiplinlerle işbirliği içinde çalışır
|
-
|
|
5
|
Psikososyal uygulama becerilerini ve psikiyatri hemşireliği alanında eğitim ve araştırma becerilerini geliştirir.
|
5
|
|
6
|
Yürütülen bilimsel araştırmalarda alanındaki istatistik yazılımları etkin kullanır, istatistiksel yöntemleri doğru seçer, hesaplar ve yorumlar.
|
5
|
|
7
|
Psikiyatri hemşireliğinin eğitim, uygulama, araştırma ve yönetim alanlarında bilişim ve bakım teknolojilerini etkili kullanır.
|
5
|
|
8
|
Ruh sağlığının daha ileri götürülmesine ilişkin ulusal ve uluslararası sağlık politikası çalışmalarına katkıda bulunur.
|
-
|