ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Uzmanlık Alan Dersi HSH700 GÜZ-BAHAR 8+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Tez konusu belirlemeye yardımcı kaynaklar inceler.
    2-Tez konusu belirler.
    3-Konuyla ilgili kaynak toplar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)148112
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14456
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 10012020
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   188
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6,27 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    2 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    3 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    4 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    5 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    6 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    7 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    8 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    9 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    10 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    11 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    12 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    13 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    14 Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8, K9, K10, K11, K12, K13
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. İlknur GÖL
    Dersi Verenler

    1-)Doçent Dr. İlknur Göl

    2-)Doktor Öğretim Üyesi Özlem Bulantekin Düzalan

    3-)Doçent Dr. Figen Erol Ursavaş

    4-)Doktor Öğretim Üyesi Funda Aslan

    5-)Doçent Dr. Ceyhun Türkmen

    6-)10766 10766 10766

    7-)Doçent Dr. Huri Seval Gönderen Çakmak

    8-)Doktor Öğretim Üyesi Tahsin Barış Değer

    9-)Doktor Öğretim Üyesi Temel Kalafat

    10-)Doçent Dr. Aysun Ergül Topçu

    11-)Doktor Öğretim Üyesi Serap Açıkgöz

    12-)Doçent Dr. Meltem Yazıcı Gülay

    13-)Doktor Öğretim Üyesi Tuğba Arslan

    14-)Doktor Öğretim Üyesi Songül Şahin

    15-)Profesör Dr. Azize Serap Tunçer

    16-)Doktor Öğretim Üyesi Banu Cihan Erdoğan

    17-)Doktor Öğretim Üyesi Nilay Şahan

    18-)Doktor Öğretim Üyesi Taner Akarsu

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Tez konusu ile ilgili tüm kitap, makale, bildiri, tebliğ, tez, araştırma raporları vb yayınlar. K2: Bert M., Güler Ç. (1995). Halk Sağlığı Temel Bilgiler. Ankara. K3: Dirican, R., Bilgel, N. (1993). Halk Sağlığı (Toplum Hekimliği), II. Baskı. Uludağ Üniversitesi Basımevi. K4 Fişek, N. (1983). Halk Sağlığına Giriş. Hacettepe Üniversitesi DSÖ Hizmet Araştırmaları ve Araştırıcı Yetiştirme Merkezi Yayını No.2, Ankara. K5: Freeman, R. (1967). Public Health Care and Nursing Process, The C.V Mosby Comp., St. Louis. Toronto. London. K6: Fromer, M,J. (1967). Community Health Care and The Nursing Process Thr CV Mosby Comp. St Louis: Toronto, London. K7: Jarvis, L. (1981). Community Health Nursing. F.A. Davis Comp.: Philedelphia. K8: Öztek Z. (1986). Temel Sağlık Hizmetleri. Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Halk Sağlığı Anabilim Dalı Yayını, No.86/33, Kısa Dizi No. 1, Ankara. K9: Velicangil, S. (1980). Koruyucu ve Sosyal Tıp. Filiz Kitapevi, İstanbul. K10: Güler Ç., Akın L (2006). Halk Sağlığı Temel Bilgiler. Hacettepe Üniversitesi Yayınları,: Ankara. K11: Janice E. H., Schubert E., P.,Thomas A.S. (2003). Community Health Nursing: Caring in Action, 2nd ed.. R11: Clark, J. M. (2003). Community Health Nursing:Caring for Population,4th ed. K12: Stanhope M., Rancaster, J. (2000). Community and Public Health Nursing, 4th ed. K13: Erkin, Ö, Kalkım, A., Göl, İ. (2021). Halk Sağlığı Hemşireliği. Çukurova Nobel Tıp Kitabevi.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Danışmanın yönetimindeki yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, mevcut bilimsel yayınların takip edilmesi ve araştırma konusunun danışman öğretim üyesi ile belirlendikten sonra her aşamasının düzenli ve planlı bir şekilde yürütülmesini amaçlamaktadır.
    Dersin İçeriği Danışman öğretim üyesi ile, tez konusunun belirlenmesi, tez içeriğinin oluşturulması, tez yazım aşamalarının düzenli gözden geçirilmesi, tezin hipotezinin oluşturulması.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Hemşirelik lisans yeterliliklerine dayalı olarak edindiği bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir. -
    2 Halk Sağlığı Hemşireliği alanı ile ilgili diğer disiplinler arasındaki etkileşimi anlatır. -
    3 Halk Sağlığı Hemşireliği alanında edinilen bilgileri farklı disiplinler ile birleştirerek yorumlar ve yeni bilgiler oluşturur. -
    4 Birey, aile ve toplumun sağlığını koruma, sürdürme ve geliştirmede kuramsal, kanıta dayalı ve uygulamalı bilgileri kullanır. -
    5 Uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırıma yöntemlerini kullanarak çözümler. -
    6 Halk Sağlığı Hemşireliği ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir. -
    7 Halk Sağlığı Hemşireliğin de veri toplama, yorumlama, duyurma aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri göz önünde bulundurur. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster