Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-1
|
|
2
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-2
|
|
3
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-3
|
|
4
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-4
|
|
5
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-5
|
|
6
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-6
|
|
7
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-7
|
|
8
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-8
|
|
9
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-9
|
|
10
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-10
|
|
11
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-11
|
|
12
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-12
|
|
13
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-13
|
|
14
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular-14
|
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
1-) Doç. Dr. Ülkü Nihan YAZGAN TAVŞANOĞLU
2-) Dr. Öğr. Üyesi Okan ÜRKER
3-) Dr. Öğr. Üyesi İlker ŞİMŞEK
4-) Dr. Öğr. Üyesi Özgür KUZUKIRAN
5-) Dr. Öğr. Üyesi Müge FIRAT
|
Dersi Verenler
|
1-)Profesör Dr. Ülkü Nihan Yazgan Tavşanoğlu 2-)Doçent Dr. Okan Ürker 3-)Doktor Öğretim Üyesi İlker Şimşek 4-)Doçent Dr. Özgür Kuzukıran 5-)Doktor Öğretim Üyesi Müge Fırat
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
Tez konusu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tebliğ, tez, araştırma raporları vb. yayınlar.
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
Dersin Amacı
|
Danışmanın yönetimindeki yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, mevcut bilimsel yayınların takip edilmesi ve tez çalışmalarının düzenli bir şekilde yürütülmesi amaçlanmaktadır.
|
Dersin İçeriği
|
Tez danışmanı ile, tez konusunun belirlenmesi, tez içeriğinin oluşturulması, tez yazım aşamalarının düzenli değerlendirilmesi, tezin hipotezlerinin sınanması.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir.
|
5
|
2
|
Ekosisteme ait temel bileşenler hakkında bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirir.
|
5
|
3
|
Çevre Sağlığı alanında elde edinilen bilgileri farklı disiplinler ile birleştirerek yorumlar ve yeni bilgiler oluşturur.
|
-
|
4
|
Uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözer.
|
-
|
5
|
Çevre Sağlığı ile ilgili bilgileri eleştirel bir şekilde değerlendirir.
|
-
|
6
|
Çevre Sağlığı ile ilgili veri toplama, yorumlama, bilimsel etik değerleri göz önünde bulundurur.
|
-
|
7
|
Çevre Sağlığı alanı ile ilgili konularda iyileştirme stratejiler geliştirir ve yönetim planları hazırlar.
|
-
|
8
|
Disiplinler arası bireysel ve takım halinde çalışabilme ve sorumluluk alma becerisini kazanır.
|
-
|
9
|
Alanı ile ilgili yazılı ve sözlü iletişim kurma tekniklerine hâkim olur.
|
-
|
10
|
Alanı ile ilgili yasal mevzuat hakkında bilgi sahibi olur ve bu mevzuatları yorumlar.
|
4
|
11
|
Alanı ile ilgili evrensel, toplumsal ve mesleki etik değerleri göz önünde bulundurur.
|
-
|