ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Seminer HDK500 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Alanı ile ilgili literatürü tarar.
    2-Olası çalışma konularını belirler.
    3-Çalışma konusunda veri toplar.
    4-Çalışmayı raporlar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14114
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)1412168
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 100616
    Toplam İş Yükü(Saat)   188
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6,27 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Öğrencinin ilgi ve ihtiyacı doğrultusunda seminer konusunun belirlenmesi K1, Bölüm 1-3
    2 Literatür taraması 1 K1, Bölüm 1-3
    3 Literatür taraması 2 K1, Bölüm 1-3
    4 Literatür taraması 3 K1, Bölüm 1-3
    5 Veri toplama 1 K1, Bölüm 4-17
    6 Veri toplama 2 K1, Bölüm 4-17
    7 Veri Toplama 3 K1, Bölüm 4-17
    8 Veri Toplama 4 K1, Bölüm 4-17
    9 Veri Toplama 5 K1, Bölüm 4-17
    10 Veri analizi 1 K1, Bölüm 4-17
    11 Veri analizi 2 K1, Bölüm 4-17
    12 Rapor hazırlama 1 K1, Bölüm 4-17
    13 Rapor hazırlama 2 K1, Bölüm 4-17
    14 Sunum yapma K1, Bölüm 4-17
    Ön Koşul Yok
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Demet Aktaş Prof. Dr. Gülcihan Yıldırım Dr. Öğr. Üyesi Sakine Yılmaz
    Dersi Verenler

    1-)11043 11043 11043

    Ders Yardımcıları Doç Dr. Demet Aktaş Prof. Dr. Gülcihan Yıldırım Dr. Öğr. Üyesi Sakine Yılmaz
    Kaynaklar K1. Arıkan, R. (2012). Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Eğitim ve öğretimin temel ilke ve kavramlarını tanımlar. Öğrenme ve öğretme stratejilerinin farkına varır. Görsel-işitsel araçları hazırlama ve kullanma tekniklerinin önemini kavrar. İnteraktif eğitim tekniklerini açıklar. Yetişkin eğitimini ayırt eder. Yeterliliğe dayalı öğrenmenin önemini açıklar. Eğitim ve öğretim tekniklerinin sunumdaki etkisinin farkına varır.
    Dersin İçeriği Öğrencinin ilgi ve ihtiyacı doğrultusunda seminer konusunun belirlenmesi, Literatür taraması, Veri toplama, Veri analizi, Veri analizi, Rapor hazırlama, Sunum yapma
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Hemşirelik lisans yeterliliklerine dayalı olarak Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği alanında teorik ve uygulama bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir. -
    2 Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği alanında teorik ve uygulama bilgilerini davranışa dönüştürür. -
    3 Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği ile ilgili disiplinler arasında profesyonel iletişim ve etkileşimin önemini tanımlar. -
    4 Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği uygulamalarında kanıta dayalı hemşirelik bakımından yararlanır. -
    5 Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği alanındaki güncel bilimsel bilgiye ulaşır. -
    6 Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği alanındaki bilimsel araştırmalarda kullanmak için uygun bilimsel araştırma yöntemlerini kullanır. -
    7 Güncel gelişmelerden ve araştırmalarından elde ettiği sonuçları, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir biçimde aktarır. -
    8 Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir. -
    9 Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster