Kaynaklar
|
K1. Kirsh, S. J. (2010). Media and youth: A developmental perspective. John Wiley & Sons, NY.
K2. Coyne, S. M., Padilla-Walker, L. M., Fraser, A. M., Fellows, K., & Day, R. D. (2014). "Media time= family time" positive media use in families with adolescents. Journal of Adolescent Research, 29(5), 663-688.
K3. Campbell, M., & Bauman, S. (Eds.). (2018). Reducing cyberbullying in schools: International evidence-based best practices. Academic Press, Tucson.
K4. Chan, C. (2016). A scoping review of social media use in social work practice. Journal of Evidence-Informed Social Work, 13(3), 263-276.
K5. Kimball, E., & Kim, J. (2013). Virtual boundaries: Ethical considerations for use of social media in social work. Social Work, 58(2), 185-188.
K6. Kırık, A. M. (2013). Gelişen Web Teknolojileri ve Sosyal Medya Bağımlılığı. Sosyal Medya Araştırmaları, 1, 77-101.
K7. Çalış, N. (2019). The role of media in public image of socıal work profession/sosyal hizmet mesleğinin kamusal imajında medyanın rolü. Current Problems and Approaches in Social Work, 39.
|
Yardımcı Kitap
|
YK1. Akgül, G. (2020). Siber Zorbalığın Nedenleri Üzerine Kuramsal Açıklamalar. Gelişim ve Psikoloji Dergisi, 1(2), 149-167.
YK2. Chitat C. (2016). A Scoping Review of Social Media Use in Social Work Practice, Journal of Evidence-Informed Social Work, 13(3), 263-276, DOI: 10.1080/23761407.2015.1052908
YK3. Özcan, E., Uslu, G., İbişoğlu, Ş. C., & Dinçer, E. N. (2018). Ergenlerde akran zorbalığının sosyal medyada üretimi ve yeniden üretiminin okul sosyal hizmeti bağlamında değerlendirilmesi. Başkent Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi-BÜSBİD, 3(2), 78-102.
|