ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Seminer SHB500 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Alanı ile ilgili literatür taraması yapar.
    2-Bilimsel bir çalışma konusu belirler.
    3-Bilimsel bir çalışmayı yürütür.
    4-Bilimsel bir çalışmayı sunar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1410140
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14342
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje100000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 012112
    Toplam İş Yükü(Saat)   194
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6,47 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Sosyal Hizmet alanı ile ilgili literatür taraması 1 K1, BÖLÜM 1
    2 Sosyal Hizmet alanı ile ilgili literatür taraması 2 K1, BÖLÜM 1
    3 Araştırma konusunun belirlenmesi K1, BÖLÜM 2
    4 Konunun değerlendirilmesi 1 K1, BÖLÜM 3
    5 Konunun değerlendirilmesi 2 K1, BÖLÜM 3
    6 Araştırmanın yapılması, gerekli durumlarda veri toplanması 1 K2, BÖLÜM 1
    7 Araştırmanın yapılması, gerekli durumlarda veri toplanması 2 K2, BÖLÜM 2
    8 Araştırmanın yapılması, gerekli durumlarda veri toplanması 3 K2, BÖLÜM 2
    9 Araştırmanın yapılması, gerekli durumlarda veri toplanması 4 K2, BÖLÜM 3
    10 Verilerin analizi 1 K3, BÖLÜM 4
    11 Verilerin analizi 2 K3, BÖLÜM 5
    12 Raporlama 1 K2, BÖLÜM 4
    13 Raporlama 2 K2, BÖLÜM 5
    14 Sunum K2, BÖLÜM 6
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu 1-)Prof. Dr. Azize Serap TUNÇER 2-)Doktor Öğretim Üyesi Serdar AYKUT 3-)Doktor Öğretim Üyesi Gülendam AKGÜL
    Dersi Verenler

    1-)Doçent Dr. Serdar Aykut

    2-)11105 11105 11105

    3-)Profesör Dr. Azize Serap Tunçer

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Arıkan, R. (2012). Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. K2. Karasar, N. (1995). Araştırmalarda Rapor Hazırlama. 8. Basım, Ankara: Alkm Yayınevi. K3. Murray Rowenna Anı Yayıncılık, Tez nasıl yazılır? (Çeviren :Şakir Çınkır) Ankara,2016
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilerin alana yönelik çalışma tasarlaması yürütmesi ve sonuçlandırması
    Dersin İçeriği Literatür taraması, çalışma konusu belirleme, çalışmayı tamamlama ve raporlama
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Sosyal hizmet kuramlarını uygular. -
    2 Farklı müracaatçı grupları ile sosyal hizmet uygulaması yapar. -
    3 İleri genelci sosyal hizmet perspektifine ilişkin bilgiyi farklı müracaatçı gruplara müdahalede kullanabilmeyi becerir. -
    4 Sosyal hizmet müdahale planlarını ampirik olarak değerlendirir. -
    5 Alanla ilgili araştırma konusu olabilecek sorunları belirler. 5
    6 Belirlediği sorunlar doğrultusunda araştırma konusunu seçer. 5
    7 Konuyla ilgili araştırmaları değerlendirme, bulguları pratikte uygulayabilme, niteliksel ve niceliksel araştırma ile veri analizi yapabilme becerisini edinir. 4
    8 Sosyal hizmet mesleği ve disiplininin etiği ile değerleri doğrultusunda, farklılığı pozitif bir değer olarak kabul eder. -
    9 Eleştirel düşünebilme, sentezleme, kuram ve müdahale deneyimi bilgilerini ve becerilerini profesyonel bağlamda uygulayabilir. -
    10 Sosyal hizmet alanında yönetim ve yönetim süreçlerini yorumlar. 2
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster