Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Kaynak Tanıtımı
|
|
2
|
Arkeoloji, prehistorya, protohistorya, klasik arkeoloji, akropolis, nekropolis, altar, amphitheatrum, amphora,
|
|
3
|
antik, antikite, antropoloji, antropomorphos, arkeolojik eser, arkeometri, aryballos, auditerium, bazilica
|
|
4
|
Basis (Kaide), Bibliotheka, blok, bosaj (Bossage), bouleuterion, bukranion, büst, buluntu, kastrum (Castrum),
|
|
5
|
koloni (coloniae), konservasyon, konselidasyon, kremasyon, çanak, çömlek, çömlekçi çarkı, hiyeroglif, çörten.
|
|
6
|
Dedalik stil, deandrokronoloji, diadokhos, depas, diadem, obelisk, dromos, epigrafi
|
|
7
|
eski eser, friz, frontal duruş, güneş saati, gorgo, unquanterium, heykel.
|
|
8
|
eski eser, friz, frontal duruş, güneş saati, gorgo, unquanterium, heykel.
|
|
9
|
Hipodrom, hipoje, hoker durumu, höyük, ızgara plan, idol, inqot, ikon, izokefali, kandil
|
|
10
|
Karum, karyatid, kaya mezarı, keramik, kiriş, kline, kore, kuros, külk odası, lahit.
|
|
11
|
Libasyon, lento, lotüs, meandr, müze, naos, numizmatik, obsidien, orthostat, ören yeri,
|
|
12
|
pandantif, pazubent, perdah, podium, polis, polygonal, polykroni, potern, profan yapılar, quadriqa.
|
|
13
|
Restorasyon, röleve, rozet, ryton, stil, stel, stil kritiği
|
|
14
|
stratigrafi, sur, sutun, şapel, tablet, tholos, torso, Tümülüs.
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Sahalarında kazandıkları birikime dayalı olarak, araştırma yöntem ve tekniklerini ve kuramsal bilgileri etkin bir şekilde kullanır.
|
3
|
2
|
Sahalarında edindikleri birikimi eğitim-öğretim, araştırma ve topluma hizmet etmek için kullanır.
|
4
|
3
|
Sahalarında bireysel ve bir proje dâhilinde ekip üyesi olarak çalışma yeterliliğine sahiptir.
|
3
|
4
|
Sahalarında edinilen bilgi ve bulguları analitik bir yaklaşımla değerlendirir.
|
3
|
5
|
Sahalarındaki çalışmalarda elde ettikleri nicel ve nitel verileri çeşitli iletişim araçları vasıtasıyla paylaşır.
|
4
|
6
|
Farklı sosyal, kültürel ve sanatsal etkinliklerin planlanmasında yer alır
|
3
|
7
|
Yabancı dil kullanarak tarih ve beşeri bilimlerin diğer alanlarında kuramsal ve uygulamalı bilgileri takip eder ve ilgili alanlardaki kişi ve kuruluşlarla bu bilgileri paylaşır.( Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde)
|
-
|
8
|
Sahalarındaki bilgilerin paylaşılması sürecinde etik değerleri dikkate alır.
|
3
|
9
|
Beşeri bilimler sahasında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapar.
|
4
|