Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin Tanıtımı ve Tüketici Davranışına Giriş
|
K1. BÖLÜM 1
|
2
|
Tüketici Davranışını Etkileyen İçsel Faktörler
|
K1. BÖLÜM 2
|
3
|
Tüketici Davranışını Etkileyen Dışsal Faktörler
|
K1. BÖLÜM 3
|
4
|
Tüketici Satın Alma Karar Süreci
|
K1. BÖLÜM 4
|
5
|
Tüketici Satın Alma Karar Süreci: Ana Modeller
|
K1. BÖLÜM 5
|
6
|
Tüketici Satın Alma Karar Süreci: Seçim Seti Teorisi
|
K1. BÖLÜM 6
|
7
|
Tüketici Satın Alma Karar Süreci: Seçim Seti Teorisi
|
K1. BÖLÜM 7
|
8
|
Araştırma Süreci: Amaç, Sorunsal
|
K1. BÖLÜM 8
|
9
|
Araştırma Süreci: Yöntem
|
K1. BÖLÜM 9
|
10
|
Öğrenci Sunumları
|
K1. BÖLÜM 10
|
11
|
Öğrenci Sunumları
|
K1. BÖLÜM 11
|
12
|
Araştırma Süreci: Ara Rapor
|
K1. BÖLÜM 12
|
13
|
Öğrenci Sunumları
|
K1. BÖLÜM 13
|
14
|
Dönem Projesi Sunumu
|
K1. BÖLÜM 14
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Prof. Dr. Emre Şahin Dölarslan
|
Dersi Verenler
|
1-)Profesör Dr. Emre Şahin Dölarslan
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
K1. ODABAŞI, Y ve BARIŞ, G. (2002), Tüketici Davranışı, Media-Cat , İstanbul
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
Dersin Amacı
|
Tüketici davranışının oluşumunun etkileyen içsel ve dışsal faktörlerin öğrenilmesinin yanı sıra tüketici satın alma karar sürecinin oluşumunun, araştırma yöntemleri kullanılarak anlaşılmasıdır.
|
Dersin İçeriği
|
Tüketici davranışı, müşteri satın alma süreci.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Mezun oldukları lisans program alanının bilgisi ile işletmecilik bilgisini birleştirebilir, bir arada kullanabilir
|
-
|
2
|
Yöneticilik becerilerini farklı alanlarda kullanabilir
|
-
|
3
|
Ast, üst ve akran ilişkilerini yönetebilir
|
-
|
4
|
Alan ile ilgili güncel kavramsal ve uygulamalı bilgi donanımına sahiptir
|
3
|
5
|
İşletmecilik alanı ile ilgili sorunları tanımlayabilir ve anlayabilir
|
4
|
6
|
Program içinde kazanılan kavramsal, uygulamalı ve metodolojik becerileri kullanarak örgütsel ve işletme sorunlarına çözüm yolları tasarlayabilir
|
3
|
7
|
Uzman ve uzman olmayan kitlelerle işletmecilik konularına ait sorun ve çözümleri hakkında etkin iletişim kurabilir
|
-
|
8
|
Öğrenilen becerileri yeni durum ve şartlarda uygulayarak geliştirebilir ve bireysel öğrenmelerini sürdürebilir
|
4
|
9
|
İşletmecilik sorunları ile ilgilenirken başkalarını yönlendirebilir, yeni beceri ve bilgiler edinmelerini sağlayabilir
|
2
|
10
|
Bilgi teknolojilerini kullanabilir, kelime işlemcileri, hesap tablosu programlarını, veri tabanı yönetim programlarını etkin biçimde kullanabilir
|
-
|
11
|
Etik konular hakkında farkındalığa sahiptir, işletmecilik kararlarının, bu kararların alınması ile ilgili olanları nasıl etkilediğini bilir
|
-
|
12
|
Çalışma alanları ile ilgili yasalar, kurallar, ahlaki kodlamalar hakkında bilgi sahibidir
|
-
|
13
|
Açık fikirlidir, işyeri ve işletmecilik çevresi ile ilgili her türlü ayrımcılık ile mücadele eder
|
-
|
14
|
Temel çevresel ve sosyal konularda bilgi sahibidir
|
-
|
15
|
İşletmecilik konularının küreselleşme ile ilintisini bilir
|
-
|