ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Hizmet Pazarlaması İŞL545 GÜZ-BAHAR 3+0 S 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama ve hizmetlerin gelişimini açıklar.
    2-Hizmetlerin tanımını, çeşitlerini ve sınırları ile özelliklerini açıklar.
    3-Hizmet ve ürün pazarlaması arasındaki farkları açıklar.
    4-Hizmet sektöründe ürün tasarımı yapar.
    5-Hizmet işletmelerine yönelik fiyatlandırma stratejisi belirler.
    6-Hizmet sektöründe arz ve talep yönetimi konularında analiz yapar.
    7-Hizmet sektöründe müşteriler ile ilişki kurar.
    8-Hizmet işletmelerinin stratejilerini değerlendirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç.Dr. Emre Şahin Dölarslan
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Ayşe sevgi Öztürk (2006)Hizmet Pazarlaması, Ekin Kitabevi. Ahmet H. İSLAMOĞLU vd. (2006) Hizmet Pazarlaması, Beta Yayıncılık
    Yardımcı Kitap Kasım KARAHAN (200) Hizmet Pazarlaması, Beta Yayıncılık.
    Dersin Amacı Öğrenciye; hizmet sektörünün dünyadaki gelişimini izleyerek hizmetlerin ne olduğunu kavrayabilme, hizmet ile somut malı birbirinden ayırt edebilme, hizmet pazarlamasında pazarlama karması elemanlarını kavrayabilme ve hizmet işletmeleri için pazarlama karması stratejilerini teorik ve pratik anlamda kavrama ve yorumlama bilgi ve becerilerini temel düzeyde kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster