ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Tüketici Davranışı İŞL546 GÜZ-BAHAR 3+0 S 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Tüketici kavramını anlar
    2-Tüketici davranışı oluşumuna etki eden faktörleri belirler
    3-Tüketicilerin davranışını etkileyen içsel faktörleri inceler
    4-Tüketicilerin davranışını etkileyen dışsal faktörleri inceler
    5-Tüketici satın alma karar sürecinin yapısı hakkında bilgi sahibi olur
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Yavuz ODABAŞI ve Gülfidan BARIŞ (2002), Tüketici Davranışı, Media-Cat, İstanbul
    Yardımcı Kitap Koç, E. 2007.Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri: Global ve Yerel Yaklaşım, Seçkin Yayıncılık İslamoğlu, A.H., (2003), Tüketici Davranışları, Beta Basım, İstanbul
    Dersin Amacı Tüketici davranışının oluşumunun ele alındığı bu derste, tüketici davranışını etkileyen içsel ve dışsal faktörlerin öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Aynı zamanda tüketici satın alma karar sürecinin yapısının anlaşılması da dersin amaçları arasındadır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster