ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Marka Yönetimi İŞL548 GÜZ-BAHAR 3+0 S 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-Markanın önemini açıklar.
    2-İşletmeler için etkin marka stratejileri geliştirir.
    3-İşletmelerin marka stratejilerini değerlendirir
    4-Marka konumlandırma stratejileri geliştirir
    5-Marka yönetimindeki sorunları değerlendirir
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Ömer AKAT, Çağatan TAŞKIN, (2008), Marka ve Marka Stratejileri, Aktüel Yayınları Işıl Karpat Aktuğlu, (2004), Marka Yönetimi, İletişim Yayınları. Bülent ELİTOK, ;(2003), Hadi Markalaşalım, Sistem Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap Neill DUFFY, ( 2005), Aşkla Yaratılan Markalar, Mediacat
    Dersin Amacı Öğrencilerin markanın temelini, işletmeler açısından markanın önemi, markayı konumlandırabilme ve markalama kararları konularında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster