ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    TEMEL PAZARLAMA BİLGİSİ İŞL507 GÜZ-BAHAR 3+0 Z 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın günümüz dünyasındakini önemini tanır.
    2-Pazarlama kavramının tarihsel gelişimini tanımlar.
    3-Pazarlamanın temel kavramlarını sıralar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Abdullah BAŞ
    Dersi Verenler

    1-)Doktor Öğretim Üyesi Abdullah Baş

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Altunışık, R. Özdemir, Ş. ve Torlak, Ö. (2006). Modern Pazarlama. Değişim Ya: İstanbul.
    Yardımcı Kitap
    Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlamanın gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme,dağıtım ve fiyatlandırma konuları hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği Pazarlama Kavramı, Pazar ve Pazar Çevresi, Tüketici ve Örgütsel Pazarlar, Pazarlama Karması.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster