Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Doç. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
|
Dersi Verenler
|
1-)Profesör Dr. Emre Şahin Dölarslan
|
Ders Yardımcıları
|
Yrd. Doç. Dr. Selma karabaş
|
Kaynaklar
|
Remzi ALTUNIŞIK, Şuayıb ÖZDEMİR ve Ömer TORLAK (2006) Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, İstanbul.
|
Yardımcı Kitap
|
Cemal YÜKSELEN, Pazarlama İlkeler Yönetim ve Örnek Olaylar, Detay Yayıncılık, 2007 İsmet MUCUK, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, 2006
|
Dersin Amacı
|
Öğrencilerin pazarlamanın gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme,dağıtım ve fiyatlandırmakonuları hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
|
Dersin İçeriği
|
-
|