ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    TEMEL PAZARLAMA BİLGİSİ İŞL507 GÜZ-BAHAR 3+0 Z 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın günümüz dünyasındakini önemini kavrar.
    2-Pazarlama kavramının tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olur.
    3-Pazarlamanın temel kavramları hakkında genel bilgi sahibi olur.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler

    1-)Profesör Dr. Emre Şahin Dölarslan

    Ders Yardımcıları Yrd. Doç. Dr. Selma karabaş
    Kaynaklar Remzi ALTUNIŞIK, Şuayıb ÖZDEMİR ve Ömer TORLAK (2006) Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, İstanbul.
    Yardımcı Kitap Cemal YÜKSELEN, Pazarlama İlkeler Yönetim ve Örnek Olaylar, Detay Yayıncılık, 2007 İsmet MUCUK, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, 2006
    Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlamanın gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme,dağıtım ve fiyatlandırmakonuları hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster