Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Dr. Öğr. Üyesi Abdullah BAŞ
|
Dersi Verenler
|
1-)Doktor Öğretim Üyesi Abdullah Baş
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
K1. Altunışık, R. Özdemir, Ş. ve Torlak, Ö. (2006). Modern Pazarlama. Değişim Ya: İstanbul.
|
Yardımcı Kitap
|
|
Dersin Amacı
|
Öğrencilerin pazarlamanın gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme,dağıtım ve fiyatlandırma konuları hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
|
Dersin İçeriği
|
Pazarlama Kavramı, Pazar ve Pazar Çevresi, Tüketici ve Örgütsel Pazarlar, Pazarlama Karması.
|