ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin Tanıtımı ve Temel Kavramlar
    2 Pazarlamaya Giriş: Pazarlamanın Tanımı, Amacı, Önemi ve Tarihsel Gelişimi
    3 Pazar ve Pazarlama Çevresi
    4 Tüketici Pazarı ve Tüketici Davranışı
    5 Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması
    6 Pazar bölümlendirme, hedef Pazar seçimi ve konumlandırma
    7 Pazar bölümlendirme, hedef Pazar seçimi ve konumlandırma
    8 Ürün kararları ve yönetimi
    9 Fiyat ve fiyatlandırma
    10 Tutundurma çabaları: reklam, satış teşvik ve halkla ilişkiler
    11 Dağıtım kanalları ve dağıtım politikaları
    12 Öğrenci Sunumları
    13 Öğrenci Sunumları
    14 Öğrenci Sunumları
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster