Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Emre Şahin Dölarslan
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
Hamdi İSLAMOĞLU, (2009), Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınevi.
Norton PALEY, (2008), Stratejik Pazarlama Planı, Mediacat.
Philip KOTLER, (2000), Kotler ve Pazarlama, Sistem Yayıncılık.
|
Yardımcı Kitap
|
Muhittin KARABULUT, (2004), Ulusal ve Küresel Pazarlarda Stratejik Pazarlama Yönetimi, Universal Yayıncılık.
|
Dersin Amacı
|
Stratejik pazarlama ve planlama temellerini kavrayabilme, pazarlamacı perspektifiyle stratejik pazarlamanın önemini kavrayabilme, işletme, müşteri ve rekabet analizleri yapabilme ve etkin pazarlama stratejileri oluşturmada ileri düzeyde bilgi ve beceriler kazandırmaktır.
|
Dersin İçeriği
|
-
|