Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Varlık, Yokluk ve Oluş
|
1. Bölüm
K1, ss. 60-80
|
2
|
Genel Olarak Varlık
|
2. Bölüm
K1, ss. 81-87
|
3
|
Sonluluk
|
3. Bölüm
K1, ss. 103-118
|
4
|
Genel Olarak Kendin İçin Varlık
|
4. Bölüm
K1, ss. 119-124
|
5
|
Bir ve Çok
|
5. Bölüm
K1, ss. 124-128
|
6
|
İtme ve Çekme
|
6. Bölüm
K1, ss. 129-136
|
7
|
Özsel Olan ve Özsel Olmayan
|
7. Bölüm
K1, ss. 298-299
|
8
|
Görünüş
|
8. Bölüm
K1, ss. 299-302
|
9
|
Yansıma
|
9. Bölüm
K1, ss. 302-312
|
10
|
Özdeşlik 1
|
10. Bölüm
K1, ss. 312-314
|
11
|
Özdeşlik 2
|
11. Bölüm
K1, ss. 314-316
|
12
|
Ayrım
|
12. Bölüm
K1, ss. 316-328
|
13
|
Çelişki
|
13. Bölüm
K1, ss. 328-334
|
14
|
Zemin
|
14. Bölüm
K1, ss. 338-362
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Belli başlı filozoflar ve düşünce akımlarına ilişkin bilgiye sahip olur.
|
5
|
2
|
Felsefi kavram ve problem bilgisine sahip olur.
|
4
|
3
|
Felsefi soruşturma bilgi ve becerisini geliştirir.
|
5
|
4
|
Felsefi metin analizi yapma becerisi edinir.
|
4
|
5
|
Argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetleme ve gösterme becerisi edinir.
|
4
|
6
|
Yazılı ve sözlü olarak felsefi problem oluşturma, geliştirme, savunma ve ifade etme becerisi edinir.
|
5
|
7
|
Yaşam boyu öğrenme becerisini artırır.
|
4
|
8
|
Felsefi, bilimsel ve kültürel açıdan insanlık tarihindeki büyük gelişim ve değişimleri tanır.
|
5
|
9
|
Tarihsel ve kuramsal açıdan felsefi problem ve konuları birbiriyle ilişkilendirme becerisi edinir.
|
5
|