Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin hedef, içerik, öğretim şekli, değerlendirme yöntemlerinin tanıtılması.
|
K1- Bölüm 1
|
2
|
Gazali Kimdir?
|
K1- Bölüm 1
|
3
|
Gazali ve Kuşkuculuk
|
K1- Bölüm 1
|
4
|
Gazali ve Bilgi Problemi
|
K1- Bölüm 2
|
5
|
Gazali ve Tasavvuf
|
K1- Bölüm 3
|
6
|
Gazali ve Kelam-I
|
K1- Bölüm 3
|
7
|
Gazali ve Kelam-II
|
K1- Bölüm 3
|
8
|
Gazali: Felsefeye Yönelik Eleştiriler
|
K1- Bölüm 4
|
9
|
Gazali`nin Eleştirilerinin Yansımaları
|
K1- Bölüm 4
|
10
|
Tehafüt Eserlerinde Konuya Yaklaşımlar
|
K1- Bölüm 5
|
11
|
Gazali Sonrası İslam Dünyasında Din Felsefe İlişkisi-I
|
K1- Bölüm 5
|
12
|
Gazali Sonrası İslam Dünyasında Din Felsefe İlişkisi-II
|
K1- Bölüm 5
|
13
|
Gazali`nin Felsefi Olarak Değerlendirilmesi-I
|
K1- Bölüm 6
|
14
|
Gazali`nin Felsefi Olarak Değerlendirilmesi-II
|
K1- Bölüm 6
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir.
|
4
|
2
|
Felsefe ve diğer disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar.
|
-
|
3
|
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır.
|
3
|
4
|
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlar ve yeni bilgiler oluşturur.
|
4
|
5
|
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözer.
|
-
|
6
|
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür.
|
5
|
7
|
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir.
|
-
|
8
|
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öğrenmesini yönlendirir.
|
3
|
9
|
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır.
|
-
|
10
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar.
|
-
|
11
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetler.
|
-
|
12
|
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir.
|
-
|
13
|
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinler arası çalışmalarda kullanır.
|
-
|