Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Edebiyat Sosyolojisi kavramı neyi ifade eder?
|
|
2
|
Edebiyat Sosyolojisinin tarihçesi.
|
|
3
|
Dönem/tarih içinde yazar.
|
|
4
|
Toplum içinde yazar
|
|
5
|
Yayıncı karşısında yazar
|
|
6
|
Kitabın pazarlaması, dağıtımı ve reklam.
|
|
7
|
Yazar ve okuyucu- eser ve okuyucu.
|
|
8
|
Sanatçının mesleğinin eser üretimine etkileri
|
|
9
|
Okuyucu zümreleri.
|
|
10
|
Edebiyat Sosyolojisi araştırmalarında yöntem.
|
|
11
|
Dünyada edebiyat sosyolojisinin imkanları
|
|
12
|
Türkiye?de edebiyat sosyolojisine yöneliş
|
|
13
|
Edebiyat Sosyolojisinin problemleri
|
|
14
|
İhtilaller ve edebiyat
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Lisans yeterliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir.
|
5
|
2
|
Türk Dili ve Edebiyatı alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır.
|
5
|
3
|
Türk dili ve edebiyatı alanının gerektirdiği düzeyde teknolojik gelişmeleri takip edebilir ve bilgisayar teknolojilerini kullanır.
|
4
|
4
|
Türk Dilinin ve Edebiyatı?nın tarihî evrelerini bilir ve buna bağlı olarak çalışmalar yapabilme becerisi kazanır
|
4
|
5
|
Türk Dili ve Edebiyatı alanıyla ilgili yapacağı bilimsel çalışmalarda kaynaklara ulaşabilir ve kaynakları aracısız kullanabilme becerisi kazanır.
|
4
|
6
|
Çeşitli projelere katılabilme, edindiği bilgiyi kullanabilme, analiz, yorumlama ve değerlendirme yeteneği kazanır.
|
5
|
7
|
Alanıyla ilgili bilimsel araştırma ve çalışma yöntemlerini kullanabilir.
|
5
|
8
|
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle birleştirerek çözümler ve yeni bilgiler oluşturur.
|
5
|
9
|
Alanında bireysel olarak veya grup halinde çalışma becerisine sahip olur ve fikirlerini ifade edebilme ve iletişim kurabilme becerisi kazanır.
|
3
|
10
|
Alanındaki güncel gelişmeleri ve bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar yabancı dil bilgisine sahip olur.
|
3
|
11
|
Alanıyla ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni yaklaşımlar geliştirme becerisi kazanır.
|
5
|
12
|
Alanıyla ilgili olarak mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olur.
|
5
|