ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Tez Çalışması TDE800 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 24
    Öğrenme Çıktıları
    1-Literatür tarama becerisini planlar.
    2-Araştırma yapma yeteneğini geliştirir.
    3-Araştırmayı bilimsel yazım formatına göre hazırlar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)1447658
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 10054154
    Toplam İş Yükü(Saat)   712
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     23,73 ---- (24)
    Dersin AKTS Kredisi   24
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Yüksek lisans tez konusunun seçimi
    2 Yüksek lisans tez konusunun seçimi
    3 Yüksek lisans tez konusunun seçimi
    4 Yüksek lisans tez konusunun seçimi
    5 Literatür araştırması
    6 Literatür araştırması
    7 Literatür araştırması
    8 Literatür araştırması
    9 Yüksek lisans tez konusunun tartışılması
    10 Yüksek lisans tez konusunun tartışılması
    11 Yüksek lisans tez konusunun tartışılması
    12 Yüksek lisans tez konusunun tartışılması
    13 Yüksek lisans tezinin yazılması
    14 Yüksek lisans tezinin yazılması
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Bölüm öğretim üyeleri
    Dersi Verenler

    1-)Doçent Dr. Serap Aslan Cobutoğlu

    2-)Profesör Dr. Nesime Ceyhan Akça

    3-)Doktor Öğretim Üyesi Seval Kasımoğlu

    4-)Profesör Dr. Abdulselam Arvas

    5-)10490 10490 10490

    6-)Doçent Dr. Şerife Özer

    7-)Doçent Dr. İbrahim Akyol

    8-)Doçent Dr. Fatih Sona

    9-)Doktor Öğretim Üyesi Pelin Kocapınar

    10-)Doktor Öğretim Üyesi Betül Öztoprak

    11-)10967 10967 10967

    12-)11245 11245 11245

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1) Köksal, Fatih (2017). Eski Türk Edebiyatında Tenkit ve Teori, İstanbul: Kesit Yay. K2) Ece, Selami (2007). Klasik Türk Edebiyatı Araştırma Yöntemleri, Erzurum: Fenomen Yay.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Yüksek lisans tezini yürütmek ve tamamlamaktır.
    Dersin İçeriği Öğrenciler yüksek lisans konularını belirler, araştırma yapar, yorumlar ve sonuçlar çıkarırlar. Tezlerini savunurlar.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Lisans yeterliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. -
    2 Türk Dili ve Edebiyatı alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. -
    3 Türk dili ve edebiyatı alanının gerektirdiği düzeyde teknolojik gelişmeleri takip edebilir ve bilgisayar teknolojilerini kullanır. -
    4 Türk Dilinin ve Edebiyatı?nın tarihî evrelerini bilir ve buna bağlı olarak çalışmalar yapabilme becerisi kazanır -
    5 Türk Dili ve Edebiyatı alanıyla ilgili yapacağı bilimsel çalışmalarda kaynaklara ulaşabilir ve kaynakları aracısız kullanabilme becerisi kazanır. 5
    6 Çeşitli projelere katılabilme, edindiği bilgiyi kullanabilme, analiz, yorumlama ve değerlendirme yeteneği kazanır. -
    7 Alanıyla ilgili bilimsel araştırma ve çalışma yöntemlerini kullanabilir. -
    8 Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle birleştirerek çözümler ve yeni bilgiler oluşturur. -
    9 Alanında bireysel olarak veya grup halinde çalışma becerisine sahip olur ve fikirlerini ifade edebilme ve iletişim kurabilme becerisi kazanır. 4
    10 Alanındaki güncel gelişmeleri ve bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar yabancı dil bilgisine sahip olur. -
    11 Alanıyla ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni yaklaşımlar geliştirme becerisi kazanır. -
    12 Alanıyla ilgili olarak mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olur. 5
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster