ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Seminer BBY500 GÜZ-BAHAR 0+3 Z 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Çalışma konusu ile ilgili kaynak taramasını raporlar.
    2-Çalışmanın yöntemlerini planlar.
    3-Çalışmanın sonuçlarını yorumlar.
    4-Çalışmayı raporlaştırır.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14342
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14456
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 1001100100
    Toplam İş Yükü(Saat)   198
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6,6 ---- (7)
    Dersin AKTS Kredisi   7
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Seminer konusunun seçilmesi
    2 Kaynak taramasının yapılması
    3 Seçilen kaynaklara erişim
    4 Literatür ve kaynak değerlendirme
    5 Metodolojinin belirlenmesi
    6 Bulguların ortaya çıkartılması I
    7 Bulguların ortaya çıkartılması II
    8 Bulguların ortaya çıkartılması III
    9 Bulguların çözümlenmesi I
    10 Bulguların çözümlenmesi II
    11 Bulguların çözümlenmesi III
    12 Seminer raporunun yazılması I
    13 Seminer raporunun yazılması II
    14 Seminer sunumunun hazırlanması
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Her öğrencinin bağlı olduğu öğretim üyesi
    Dersi Verenler

    1-)10541 10541 10541

    2-)Doktor Öğretim Üyesi Çağdaş Çapkın

    3-)10674 10674 10674

    4-)Profesör Dr. Coşkun Polat

    5-)Profesör Dr. Hüseyin Odabaş

    6-)Doçent Dr. Hilal Çiftçi

    7-)Profesör Dr. Burcu Umut Zan

    8-)Doktor Öğretim Üyesi Hasan Sevmez

    Ders Yardımcıları Her öğrencinin bağlı olduğu öğretim üyesi
    Kaynaklar K1. Seçilen konu ile ilgili kitaplar
    Yardımcı Kitap YK1. Seçilen konu ile ilgili makaleler
    Dersin Amacı Bu dersin amacı, seçilen bir konuda kaynak araştırması yaparak elde edilen bilgileri temel bilimsel normalar çerçevesinde analiz etmek, tartışmak ve sunmaktır.
    Dersin İçeriği Seminer için uygun konunun seçimi, seçilen bir konuda çözüme ulaşabilmek için problemi anlamaya çalışmak, seçilen konuyla ilgili kaynak taramak, okumak ve problemin çözümüne yönelik araştırma yöntemlerini ve sonuçlarını ortaya koymak, gelişmelerin izlenmek, çözüm önerilerini ortaya koymakı, raporlamak ve sunum hazırlamak.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Bilgi ve belge yönetimi alanında uzmanlık düzeyinde kuramsal ve uygulamalı bilgi birikimine sahiptir ve bunu geliştirir. -
    2 Bilgi ve belge yönetimi alanındaki temel sorunları ve nedenlerini saptar ve tanımlar. -
    3 Bilimsel araştırma yöntem ve teknikleri konusunda ileri düzeyde bilgiye sahiptir. -
    4 Bilgi ve belge yönetimi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri analitik ve sistematik olarak analiz eder, yorumlar, değerlendirir ve kullanır. 5
    5 Bilgi ve belge yönetimi alanındaki araştırmalarla ilgili her türlü araştırma yöntemini ileri düzeyde kullanır. -
    6 Bağımsız ya da ekip üyesi olarak bilgi ve belge yönetimi alanındaki sorunları belirler, çözüm üretir, çözüme işlerlik kazandırır ve gerektiğinde uygular. 4
    7 Bilgi ve belge yönetimi alanındaki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öğrenme gereksinimlerini yönlendirir. -
    8 Bilgi ve belge yönetimi alanındaki güncel gelişmeleri ulusal ve uluslararası düzeyde izler, değerlendirir ve yorumlar. -
    9 Araştırma sonuçlarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır ve paylaşır. 5
    10 Bir yabancı dili etkin bir şekilde kullanarak, sözlü ve yazılı iletişim kurar. -
    11 Bilgi ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. -
    12 Bilgi ve belge yönetimi alanı ile ilgili araştırmaların bütün süreçlerinde toplumsal, bilimsel ve etik değerlere uygun davranır, bilgi ve yeteneklerini bilimsel ve toplumsal katkı için kullanır. 5
    13 Yüksek Lisans derslerinde almış oldukları teorik bilgileri uygulamaya aktarma öğretilir. -
    14 Mevcut ihtiyaçlar doğrultusunda öğrenme ihtiyaçlarını belirleyerek kendini geliştirebilme özelliğine sahiptir -
    15 Bulunduğu şartların getirdiği ihtiyaçlar doğrultusunda öğrenme ihtiyaçlarını belirleyerek kendini geliştirebilir. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster