Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Doktor Öğretim Üyesi Selim Cengiz
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
Sefer Gümüş, (2015), Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi.
|
Yardımcı Kitap
|
Sefer Gümüş, (2014),Bankacılıkta Pazarlama Araştırma-İnceleme-Mülakat-Yorum-Sonuç ve Değerlendirmeler
Selda Başaran Alagöz, Mehmet Alagöz, Mehmet İnce, Ercan Oktay (2004),Müşteri İlişkileri Yönetimi
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı; bankalarda müşteri ilişkilerini yönetirken en önemli faktörün "Önce İnsan" olduğunu anlatmak, müşteri ilişkileri yönetiminin insan ilişkileri yönetimiyle sağlanabildiğini irdelemektir.
|
Dersin İçeriği
|
Müşteri ve müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteri hizmetleri kavramı, Müşteri hizmet kalitesi, müşterilerle iletişim, Müşteriyle yüz yüze ve telefonda konuşma teknikleri, Müşteriyi tutma, Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi, Örneklerle Müşteri İlişkileri, Müşteri sadakatinin arttırılması, Sosyal medyada CRM, Toplam kalite yönetimi, , Alışveriş Sonrası Müşteri.
|