1-Eğitimde program geliştirme ile ilgili temel kavramları tanımlar. 2-Eğitimde program geliştirmenin kuramsal temellerini (felsefi, toplumsal, ekonomik vb.) açıklar. 3-Program geliştirme sürecinde amaç, içerik, öğrenme-öğretme süreci ve değerlendirmeden oluşan temel boyutları ve özelliklerini açıklar. 4-Program geliştirme ve değerlendirme modellerini karşılaştırır. 5-Eğitim programları ve öğretim alanı ile ilgili sorunları belirler. 6-Alanında uzmanlık düzeyinde kazandığı kuramsal ve uygulamalı bilgileri eğitimde program geliştirme kapsamındaki çalışmalarda kullanır. 7-Alandaki ulusal/uluslararası bilimsel ve güncel gelişmeleri izler. 8-Alandaki ulusal/uluslararası bilimsel ve güncel gelişmeleri alanındaki çalışmalarına ve araştırmalarına yansıtır. |