ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin özeti ve derse giriş K1 8 - 9
    2 Keller`in motivasyon temelli tasarım teorisi; Tartışma: Oyuncu motivasyonu; Tartışma: Öğrenme motivasyonu K1 10 - 12
    3 Anlamlı Oyun; Tartışma: Oyun nedir? Oynamak nedir?; Pratik ve analiz: ?Öğrenme güdüsü? K1 14
    4 Fikirler nereden geliyor? Fikirler nasıl oluşuyor? K1 15 - 17
    5 Ders konusunun ve tasarlanacak eğitsel oyunun belirlenmesi K1 18
    6 Oyun türleri ve öğeleri (oyuncular, mekanik ?manüel?, elektronik, video vs.) K1 19 - 27
    7 Oyun ve eğitim K1 28 - 29
    8 Ders konusunun ve tasarlanan eğitsel oyunun hedefler açısından irdelenmesi K1 32
    9 Tasarıların tartışılması K1 33 - 34
    10 Tasarlanan eğitsel oyunların ve öğretici materyallerin eğitim kurumlarında denenmesi K1 36 - 37
    11 Uygulamadaki deneyimlerin paylaşılması K1 38 - 39
    12 Tasarlanan eğitsel oyunu ve öğretici materyalleri içeren broşürlerin tasarlanması K1 40 - 41
    13 Tasarlanan eğitsel oyunu ve öğretici materyalleri içeren broşürlerin tartışılması K1 42 - 43
    14 Genel değerlendirme K1 64 - 65
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster