Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin özeti ve derse giriş
|
K1 8 - 9
|
2
|
Keller`in motivasyon temelli tasarım teorisi; Tartışma: Oyuncu motivasyonu; Tartışma: Öğrenme motivasyonu
|
K1 10 - 12
|
3
|
Anlamlı Oyun; Tartışma: Oyun nedir? Oynamak nedir?; Pratik ve analiz: ?Öğrenme güdüsü?
|
K1 14
|
4
|
Fikirler nereden geliyor? Fikirler nasıl oluşuyor?
|
K1 15 - 17
|
5
|
Ders konusunun ve tasarlanacak eğitsel oyunun belirlenmesi
|
K1 18
|
6
|
Oyun türleri ve öğeleri (oyuncular, mekanik ?manüel?, elektronik, video vs.)
|
K1 19 - 27
|
7
|
Oyun ve eğitim
|
K1 28 - 29
|
8
|
Ders konusunun ve tasarlanan eğitsel oyunun hedefler açısından irdelenmesi
|
K1 32
|
9
|
Tasarıların tartışılması
|
K1 33 - 34
|
10
|
Tasarlanan eğitsel oyunların ve öğretici materyallerin eğitim kurumlarında denenmesi
|
K1 36 - 37
|
11
|
Uygulamadaki deneyimlerin paylaşılması
|
K1 38 - 39
|
12
|
Tasarlanan eğitsel oyunu ve öğretici materyalleri içeren broşürlerin tasarlanması
|
K1 40 - 41
|
13
|
Tasarlanan eğitsel oyunu ve öğretici materyalleri içeren broşürlerin tartışılması
|
K1 42 - 43
|
14
|
Genel değerlendirme
|
K1 64 - 65
|