ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Lisansüstü Danışmanlık (Ders) EPÖ999 GÜZ-BAHAR 0+20 Z 0
    Öğrenme Çıktıları
    1-Öğrenciyi tanıri yönlendirir ve uyum sağlama sürecine katkıda bulunur.
    2-Dönem sonlarında kayıt yenileme ile ilgili işlemleri takip eder.
    3-Ders seçimini yönlendirir.
    4-Eğitim öğretimle ilgili sorunların çözümüne yardımcı olur.
    5-Eğitsel ve yönetsel konularda ilgili kişilerle işbirliği yapar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)000
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje100000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   0
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     0 ---- (0)
    Dersin AKTS Kredisi   0
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Öğrencilerle tanışma
    2 Kayıt olma /yenileme
    3 Ders seçimi
    4 Öğrenciyi yönlendirme ve rehberlik
    5 Onay verme
    6 Öğrenci sorunları ve çözüm önerileri
    7 Danışman öğrenci iletişimi
    8 Öğretim elamanları arası koordinasyon
    9 Öğrenci yönetim arası iletişim
    10 Eğitsel ve yönetsel sorunların belirlenmesi
    11 Öğrencin görüş ve önerilerinin alınması
    12 Sosyal etkinlikler
    13 Eğitsel ve bilimsel etkinlikler
    14 Dönem sonu etkinlikler
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Oya Taneri ve Prof. Dr. Hasan Çoşkun
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar -
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilerin lisansüstü öğrenim sürecinde kayıt yenileme, ders seçimi, yönlendirme, onay verme, sorun çözme ile ilgili işlemleri doğru ve zamanında yapma
    Dersin İçeriği Yüksek lisans programına kayıt yenileme, ders seçme, onay verme, öğrencileri yönlendirme, rehberlik yapma, sorun çözme
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Eğitim programları ve öğretim alanı ile ilgili temel kavram ve ilkeleri açıklar. -
    2 Eğitim programları ve öğretim alanında bilimsel araştırmaları ve yayınları takip eder. -
    3 Bilimsel araştırmalarda eğitim istatistiğini uygulamalı olarak kullanır. 5
    4 Eğitim ve öğretimle ilgili etik ilkelere uygun olarak bilimsel araştırma yapar. -
    5 Öğrenme ve öğretme ile ilgili temel kuram ve kuramcıları analiz eder. 5
    6 Program geliştirme sürecine uygun olarak öğretim programları hazırlar. -
    7 Program geliştirmenin dayandığı temellerin öğretim programına katkılarını açıklar. -
    8 Öğrenme ve öğretme sürecini planlar, uygular ve değerlendirir. -
    9 Program değerlendirme yaklaşımlarına uygun olarak bir programı değerlendirir. -
    10 Program geliştirme ilkelerine uygun olarak öğretim planı geliştirir. -
    11 Türk eğitim sisteminin sorunlarını analiz ederek çözümler üretir. 4
    12 Uluslar arası eğitim sorunlarını ve çözüm önerilerini değerlendirir. 5
    13 Üst düzey düşünme becerilerinin ve yaşam boyu öğrenmenin eğitime katkılarını açıklar. 5
    14 Öğretim ilke ve yöntemlerini öğrenme-öğretme sürecinde etkin olarak kullanır. -
    15 Öğretmenlik mesleğinin yeterliklerini ve öğretim sürecindeki rolünü kavrar. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster