Resources
|
R1 Khan, H.B. (1997) Web Based Instruction.: Educational Technology Publications, New Jersey.
R2 Gökmen, Ö. F., DUMAN, İ., & HORZUM, M. B. (2016). Uzaktan eğitimde kuramlar, değişimler ve yeni yönelimler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2(3), 29-51.
R3 Arar, A., & Çakmakçı, B. (1999). Uzaktan eğitimin tarihsel gelişimi, uzaktan eğitim uygulama modelleri ve maliyetleri. Birinci Uzaktan Eğitim Sempozyumu 15-16 Kasım 1999, 25-28.
R4 Bozkurt, A. (2017). Türkiye?de uzaktan eğitimin dünü, bugünü ve yarını. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 85-124.
R5 Özbay, Ö. (2015). Dünyada ve Türkiye?de Uzaktan Eğitimin Güncel Durumu. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (5), 376-394.
R6 Yurdakul, B. (2005). Uzaktan Eğitim?Eğitimde Yeni Yönelimler. Pegema Yayıncılık. Ankara.
R7 Ravenscroft, A. (2011). Dialogue and connectivism: A new approach to understanding and promoting dialogue-rich networked learning. The International Review of Research in Open and Distance Learning, 12(3), 139-160.
R8 Oral, B , Kenanoğlu, R . (2012). Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Sistemlerinin Öğrenci Başarısına Ve Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi . Electronic Journal Of Education Sciences , 1 (2) , . Retrieved From Https://Dergipark.Org.Tr/Tr/Pub/Ejedus/İssue/15938/167589.
R9 Girginer, N., & Özkul, A. E. (2004). Uzaktan eğitimde teknoloji seçimi. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 3(3), 155-164.
R10 Tüysüs, C., & Aydın, H. (2007). Web tabanlı öğrenmenin ilköğretim okulu düzeyindeki öğrencilerin tutumuna etkisi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(22), 73-78.
R11 Özdil, İ. (1985). Uzaktan Teknolojisi. Anadolu Üniversitesi Yayınları. Eskişehir:
R12 Tugay, A. R. A. T., & BAKAN, Ö. (2011). Uzaktan Eğitim Ve Uygulamaları. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dergisi, 14(1-2), 363.
R13 Aydoğan, F., & Kırık, A. M. (2012). Alternatif medya olarak yeni medya. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 18, 58-69.
R14 Dünyada ve Türkiye?de Uzaktan Eğitim Uygulamaları ve Yeni İletişim Teknolojilerinin Uzaktan Eğitimde Kullanılması, Tübitak-Bülten, 1996.
R15 Siemens, G. (2005). Connectivism: a learning theory for the digital age. International Journal of Instructional Technology & Distance Learning, 2(1), 1-8.
R16 Gökmen, Ö. F., DUMAN, İ., & HORZUM, M. B. (2016). Uzaktan eğitimde kuramlar, değişimler ve yeni yönelimler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2(3), 29-51.
R17 Tugay, A. R. A. T., & BAKAN, Ö. (2011). Uzaktan Eğitim Ve Uygulamaları. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dergisi, 14(1-2), 363.
R18 Türkiye 1. Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri, MEB-frteb, Ankara, 1996.
R19 Kapıdere, M , Çeti?nkaya, H . (2017). Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Mobil Uygulamasının Değerlendirilmesi . International Journal of Active Learning , 2 (2) , 1-14 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijal/issue/31225/327858
R20 Saraç, A. E., Koçoğlu, F. Ö., & Reis, Z. A. (2011). Web tabanlı eğitimde içerik tasarımı. Akademik Bilişim Konferansı, İnönü Üniversitesi, Malatya (http://ab. org. tr/ab11/liste. html).
R21 Kılıçer, K. (2008). Teknolojik yeniliklerin yayılmasını ve benimsenmesini arttıran etmenler. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 209-222.
R22 Uzaktan eğitim döneminde öğretmen hazırlıklarının üç boyutu - Haberler (hurriyet.com.tr)
|