ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Küresel Pazarlama İŞL525 GÜZ-BAHAR 3+0 S 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Uluslararası pazarlama kavramını açıklar
    2-Uluslararası ticareti kavrar
    3-Uluslararası pazar fırsatları için pazar araştırması yapar
    4-Uluslararası pazarlar için satış önerisi hazırlar
    5-İhracat işlemlerini takip eder
    6-Etkin bir uluslararası pazarlama kampanyası oluşturur
    7-İşletmelerinin uluslararası pazarlama stratejilerini değerlendirir
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Yrd. Doç. Dr. Selma KARABAŞ
    Kaynaklar Cem KOZLU (2000) Uluslararası Pazarlama, İşbankası Yayınları Ferhat ECER, Murat CANITEZ (2006), Uluslararası Pazarlama, Gazi Kitabevi
    Yardımcı Kitap Mehmet KARAFAKİOĞLU (2008), Uluslararası Pazarlama Yönetimi, Beta Basım
    Dersin Amacı Uluslararası pazarlama ve uluslararası ticareti kavrayabilme, uluslararası pazarlamayı etkileyen çevresel faktörleri anlayabilme, çok uluslu şirketlerin yapılarını öğrenmek için gerekli bilgi ve becerileri temel düzeyde kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster