Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin tanıtımı ve kaynakça bilgisi
|
K1 BÖLÜM 1
|
2
|
Klasik Osmanlı Bürokrasisinin Genel Yapısı
|
K1 BÖLÜM 2
|
3
|
Osmanlı Bürokrasisinde Yeniden Yapılanmayı Gerektiren Sebepler
|
K1 BÖLÜM 3
|
4
|
Sivil Bürokrasinin Tesisi (1789-1839)
|
K1 BÖLÜM 4
|
5
|
Sivil Bürokrasinin Tesisi (1789-1839)
|
K1 BÖLÜM 5
|
6
|
Tanzimat Döneminde Osmanlı Bürokrasinde Reformlar
|
K1 BÖLÜM 6
|
7
|
Tanzimat Döneminde Osmanlı Bürokrasisinde Reformlar
|
K2 BÖLÜM 1
|
8
|
Tanzimat Döneminde Osmanlı Bürokrasisinde Reformlar
|
K2 BÖLÜM 2
|
9
|
Tanzimat Döneminde Osmanlı Bürokrasisinde Reformlar
|
K2 BÖLÜM 3
|
10
|
II. Abdülhamid Dönemi Osmanlı Bürokrasisinde Reformlar
|
K2 BÖLÜM 4
|
11
|
II. Abdülhamid Dönemi Osmanlı Bürokrasisinde Reformlar
|
K2 BÖLÜM 5
|
12
|
II. Meşrutiyet Dönemi Osmanlı Bürokrasisinde Gelişmeler
|
K3 BÖLÜM 1
|
13
|
II. Meşrutiyet Dönemi Osmanlı Bürokrasisinde Gelişmeler
|
K3 BÖLÜM 2
|
14
|
II. Meşrutiyet Dönemi Osmanlı Bürokrasisinde Gelişmeler
|
K3 BÖLÜM 3
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Kazandığı birikime dayalı olarak, araştırma yöntem ve tekniklerini ve kuramsal bilgileri etkin bir şekilde kullanır.
|
3
|
2
|
Birikimini eğitim-öğretim, araştırma ve topluma hizmet etmek için kullanır.
|
4
|
3
|
Hem bireysel hem de bir proje ekibi üyesi olarak çalışma yeterliliğine sahiptir.
|
-
|
4
|
Edindiği bilgi ve bulguları analitik bir yaklaşımla değerlendirir.
|
3
|
5
|
Elde ettiği nicel ve nitel verileri çeşitli iletişim araçları vasıtasıyla paylaşır.
|
-
|
6
|
Farklı sosyal, kültürel ve sanatsal etkinliklerin planlanmasında yer alır.
|
4
|
7
|
Yabancı dil kullanarak tarih ve beşeri bilimlerin diğer alanlarında kuramsal ve uygulamalı bilgileri takip eder ve ilgili alanlardaki kişi ve kuruluşlarla bu bilgileri paylaşır.( Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde)
|
3
|
8
|
Bilgilerin paylaşılması sürecinde etik değerleri dikkate alır.
|
-
|
9
|
Beşeri bilimler sahasında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapar.
|
-
|