|
Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
|
1
|
Kant`ta Felsefe-Din ve Felsefe-Devlet İlişkisi I
|
K 1- ss. 13-20
|
|
2
|
Kant`ta Felsefe-Din ve Felsefe-Devlet İlişkisi II
|
K 1- ss. 20-25
|
|
3
|
Max Weber`in Bilim Anlayışı I
|
K 1- ss. 25-40
|
|
4
|
Max Weber`in Bilim Anlayışı II
|
K 1-ss. 40-49
|
|
5
|
Tarih-Sosyoloji İlişkisi I
|
K 1- ss. 50-70
|
|
6
|
Tarih-Sosyoloji İlişkisi II
|
K 1- ss. 70-90
|
|
7
|
Bilimsel Nesnellik ve Tarihselcilik I
|
K 1- ss. 70-100
|
|
8
|
Bilimsel Nesnellik ve Tarihselcilik II
|
K 1- ss. 100-115
|
|
9
|
Nietzsche I
|
K 1- ss. 115-120
|
|
10
|
Nietzsche II
|
K 1-ss. 120-125
|
|
11
|
Kültür Felsefesi I
|
K 1- ss. 125-130
|
|
12
|
Kültür Felsefesi II
|
K 1- ss. 130 -145
|
|
13
|
Cassirer`de İnsan ve Kültür I
|
K 1- ss. 153-160
|
|
14
|
Cassirer`de İnsan ve Kültür II
|
K 1- ss. 160-169
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
|
1
|
Belli başlı filozoflar ve düşünce akımlarına ilişkin bilgiye sahip olur
|
2
|
|
2
|
Felsefi kavram ve problem bilgisine sahip olur.
|
5
|
|
3
|
Felsefi soruşturma bilgi ve becerisini geliştirir.
|
-
|
|
4
|
Felsefi metin analizi yapma becerisi edinir.
|
3
|
|
5
|
Argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetleme ve gösterme becerisi edinir.
|
-
|
|
6
|
Yazılı ve sözlü olarak felsefi problem oluşturma, geliştirme, savunma ve ifade etme becerisi edinir.
|
4
|
|
7
|
Yaşam boyu öğrenme becerisini artırır.
|
5
|
|
8
|
Felsefi, bilimsel ve kültürel açıdan insanlık tarihindeki büyük gelişim ve değişimleri tanır.
|
5
|
|
9
|
Tarihsel ve kuramsal açıdan felsefi problem ve konuları birbiriyle ilişkilendirme becerisi edinir.
|
-
|